Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du har den store OBC :

Tryk på Hour/Date så du får frem klokken

Tryk nu på enten 1000-100-10-1 alt etter hvem tall du skal endre.

Tryk på SR når du er ferdig.

Husker ikke åssen det er på liten OBC

Skrevet

Er det ikke bare trykke frem klokken og så enten trykke eller holde inne min/DAT eller h/DAT tasten

Eller bare holde inne HOUR tasten litt.

Skrevet

Kan prøve det, men har prøvd og holde inne hour tasten å trykke på h/DAT tasten osv.. Er det en knapp den lille oppe på venstre sia av displayet?

Skrevet

oki ;) Er ikke lys der på min men :P tengte det kansje var en restart knapp eller noe å holde inne for og justere :P men ikke det nei :P

Skrevet

Skal være så enkelt som å holde DAT eller HR knappen inne noen sekunder, så skal den lille prikken i displayet begynne å blinke. Da kan du bruke de to øvre knappene til venstre og høyre til å stille den respektive siden av den blinkene prikken ;)

Teller forresten klokken din, eller blinker den bare 0.00?

Skrevet

Har akkurat demontert fronten på den jeg har liggende her.

Det er et grønt glas i front platen, under sitter der noe som ligner på en pære.

Har ikke peil hvad den skal gjøre godt for, men har sikkert en funktion.

Min lyste heller ikke da den sat i min, sikkert bare hvis der er noe gernt med OBC'en

Skrevet

Den teller, men så nå iste at den gikk tilbake til 0.00. Men da skal jeg stikke ut og prøve å stille det ;) har irritert meg på den noen seine kvleder i bilen :D

Skrevet

Går også å nappe ut sikring 20 i sikringsboksen nærmest førersiden under panseret et øyeblikk......

Skrevet
men hva er MEMO godt for egentli?

He he, husker ikke...gad ikke bruker noe nevneverdigt tid på den lille OBC....den kan jo ingen ting allikavell :wink:

Monterte stor OBC ret etter jeg kjøpte bilen, og har ikke hatt BMW på over 10 år.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...