montesi Skrevet Juni 17, 2007 Share Skrevet Juni 17, 2007 Bilen min er helt død når jeg prøver å starte den, men det er strøm på den.. Starter begynner ikke å gå i det hele tatt.. Hva er galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juni 17, 2007 Share Skrevet Juni 17, 2007 Kjøp nytt batteri.. Hr hørt at E39 er følsom for dårlig betteri og gjør ikke et forsøk på å starte en gang hvis batteriet er dårlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Juni 17, 2007 Share Skrevet Juni 17, 2007 Forsvinn kupelyset andre ting som går på strøm når du prøver å starte? Viss det gjer det er batteriet ditt dødt, viss det lyser som før er det godt som gull...kan vere startmotor, relé til startmotoren, brytaren i nøkkelkontakten osv osv som er kaputt... Har du sjekka sikringane? Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm50turbo Skrevet Juni 17, 2007 Share Skrevet Juni 17, 2007 tja funker lysene og sånn når du vrir om nøkkelen men starteren ikke går rundt, ville jeg tippet på startsperre. jeg har to nøkler til min bil og den ene er en helt vanlig nøkkel mens den andre er ett batteri inni som blir ladet når den står i switsen. viss jeg prøver å bruke den nøkkelen som er uten batteri så funker alt bortsett fra at starteren går ikke rundt viss jeg prøver og starte. enten er nøkkelen tom for strøm eller så er ews/startsperren som tuller seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montesi Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2007 Takk for svar. Det var nøkkelen som var problemet.. Brukte en reservenøkkel, som allt tilsynelatende funket på, men da altså ikke det å starte:) Har ikke kjørt bil på 5 dager pga at beinet er forstuet. glemte helt at jeg hadde byttet nøkkel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå