MrCox Skrevet Juni 18, 2007 Skrevet Juni 18, 2007 Har en nydelig 728iA -97 mod. Men nå rett før ferie, vil den ikke gå skikkelig. Den har hatt noen "byer" tidligere, men fungert bra innimellom. Og jeg har fått tips om kamakselføler, veiakselføler, lambdasonder, luftmassemåler etc. Men er skikkelig i villrede. På feilkodetesten las den av feil med lambdasonder og veiakselføler. Men hvis veiakselføleren er defekt vil den vel ikke gå i hele tatt?? Defekt lambdasonder vil ikke påvirkemotoren så enormt mye?? I dag kjørte jeg litt hardt i ca 1 mil, og da brått begynte den og gå dårlig igjen. Forferdelig dårlig drag. Reagerer nesten ikke på gassen. Den går likevel på tomgang, men starter dårlig. Må kinne extra mye. Synes at motoren ble svært varm og, men tempen er normal. Men den begynte og kaste ut litt olje her og der. Liker dette svææært lite. Slik den er nå kan jeg ikke bruke den. Er det noen snille, flinke BMW folk der ute som kan gi meg noen tips?? Noe det ligner på...?? Håper virkelig på et svar !!!
M6 Bjørn Skrevet Juni 18, 2007 Skrevet Juni 18, 2007 Hva mener du med og kaste ut olje her og der? Har du sjekket coilene?Hvordan er det nede i pluggbrønnene,noe fuktighet,olje? Lenge siden du har skiftet bensinfilter?
MrCox Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Skrevet Juni 18, 2007 Den kastet ut litt motorolje foran på høyre side, rett over servopumpen. Såg ut som det kom fra toppdekselet. Men hvis det er toppakningen ville vel neppe problemet komt og gått? Det har vert på og av. Jeg har ikke byttet benzinfilter, nei. Kan det lage slikt tøys kanskje....(?) Men det er ikke olje rundt coilene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå