mrmpower Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 da har max-power vore hær og:) det var ikke så mange "nye" biler som kom, men noen:) tok noen bilder som jeg legger ut nå i molde sentrum var det db drag så var gatebil taxien på besøk og jeg måtte jo bare prøve og stille opp jeg og da fikk faktisk 130,4db så etter det dro vi opp til malmedalen der selve treffet var tok bilder av noen bimmere og sorry vist det ble for mye bilder på en gang, har noen bilder til:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 for mye bilder? går det ann?` =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 bare å legge ut flere og gjerne større bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 Bare moro å se på bilder Legg ut flere, veldig mye tøffe biler .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2007 her er det noen bilder til måtte bare snike til ett jeg tok på natta:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 siste bildet var tøfft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 jeg fikk desverre ikke delta på dette jeg da.. men det kommer vel flere sjangser får man tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2007 jeg fikk desverre ikke delta på dette jeg da.. men det kommer vel flere sjangser får man tro. vilken bil skulle du stille opp med da? det var ikke så mye som sjedde, utnom Litt heftig burning ut fra gokart banen hehe, noen som testet innpå banen da, var morro i breisladd svingen, prøvde meg på den:) men så kom vaktene og plasserte bilene sine på banen, da var morroa over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2007 siste bildet var tøfft takker så mye ble godt fornøyd selv;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå