BMW525ia Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 Jeg har 4stk 17" M contour felger med dårlige dekk , som jeg vurderer og selge. Er 225 dekk på de. Kom med bud .... Bilder kommer, ikke noen store skader ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slaesj Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 PM meg bilde og pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Legg ut bilder disse vil jeg ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 Jeg vil også ha! Bilde? Pris? EDIT: Ser nå at dette er en noe gammel tråd..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 Har sendt fyren flere PM, virker ikke som han er på Bimmers lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå