02dag Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 Hei, Har gått til innkjøp av POR15, og brukt det noen steder på prosjektet mitt. Men jeg har sett at dette stoffet ikke hefter veldig bra på steder hvor jeg har pusset ned til metallet. Ikke engang der jeg har brukt "metal prep" så sitter por15 skikkelig. Det er mulig at por15 bare skal males rett på rust, men det virker helt ulogisk på meg. Kan ikke se noen grunn til å la være å slipe bort rust hvis man kommer til. Er det andre som har noen forslag til hva jeg kan bruke på områder som gulv, under gulv, bagasjerom osv, som er bedre enn por15? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torodd Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 har prøvd por15 og rustbullet, Å må si at jeg er mest fornøyd med rustbullet. http://rustbullet.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02dag Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2007 Når jeg leser produktspekken for rustbullet ser den jo ut til å love mer enn POR15 kan, det vil si males på bart slipt metall, tåler UV, kan lakkeres over med hva som helst, osv. Noen andre som har meninger om andre produkter vs por15? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02dag Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2007 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå