Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

På bilen min har jeg M3 speil, som sto på når jeg kjøpte.. Men, jeg får ikke stilt på de eller noe.. Er elektriske, men kontaktene passer lissom ikke.. Noen som har satt i M3 speil før i e36, og vet hva jeg må gjøre, og om jeg trenger noe mer?

Skrevet

er kanskje greit med noen bilder?

litt vanskelig å forstå det du mener med at de ikke passer?

men skal vel egenlig være plug and play de fleste m3 speilene.

Skrevet

Jeg har samma problemet.. bare jeg har blink i mine så det henger 6 el. 7 ledninger ut av hvert speil :roll:

Vi skulle ha hatt et koblingsskjema tror jeg.

Skrevet

Ja, har blinklys i de jeg å.. Men det er bare en ledning ut av hvert speil.. Vet ikke hvordan det er med høyrespeilet da, for der har han satt på den plata igjen, men den er ikke på, på venste siden.. Den mangler jeg !

Skrevet

Ja, da har jeg tatt noen bilder.. Så at det var 3 ledninger hvertfall, 2 veldig tynne, og en tykk, med sånn kobling på.. Og en tynn som var klippet av.. Hmm..

hpim1400uu6.jpg

hpim1401tp7.jpg

hpim1402md5.jpg

Så nå at bilde av ledningene var heller dårlig, så jeg kan gå ut å ta et nytt :)

Skrevet

er jo en kontakt men har du noen steder du kan plugge den i da?

står det noe på ledningene 12v feks?

vil tippe de 2 ledningene der er til lysa og den kontakten er til de elektriske speila?

ikke drep hvis jeg tar feil da gutter :lol:

Skrevet

hmm merkelig da, hvis den kontakten i døra har 4 ledninger så kan du jo bare ta av kontaktene og prøve deg frem da eller om du kan finne en liknende kontakt på biltema eller liknende da.

Skrevet

Ja, jeg tar meg en tur ut nå, og skrur av dørtrekket, så kikker jeg litt :)

Kan ta med kamera å jeg, og ta bilder av koblingen i døra, som speilet skal kobles til.. Så kanskje noen kan hjelpe meg ! :)

Skrevet

Sånn, nå har jeg vært ute å skrudd opp, men ble ikke veldig klokere.. Det er jo forskjellig sånn kontakt på speilet, og den fra døra, de som skal kobles sammen.. Hmm..

Bilder:

dsc00146uw7.jpg

Den til å stille speilene med!

dsc00147gk2.jpg

Koblingen bak, på den til å stille speilene med!

dsc00148aw2.jpg

Og så den som skal kobles på bak..

Kall meg gjerne dum :) Hehe, jeg er helt blank nå.. Skjønner hvordan det over er, men nå kommer det jeg trenger hjelp med..

dsc00149dw5.jpg

dsc00150fk3.jpg

dsc00151qt0.jpg

På disse 3 bildene er jo den koblingen som er i bilen lissom, som er den til å koble til speilet, for å kunne stille på de?

dsc00152wi4.jpg

Og her er koblingen fra speilet..

Off.. Så, hvordan skal jeg koble så det passer? :) Det er sikkert samme på høyre siden også..

Beklager mye mas, og mye bilder, men blir så frustrert overt ting som ikke fungerer..

Evig takknemmlig for hjelp! :D

Skrevet

Det skal være mulig å kjøpe en overgang et eller annet sted, men husker ikke hvor.

Du kan høre der du kjøpte speila.

Det skal bare være å plugge i originalkontakten i overgangen og koble den på speila.

Skrevet

Men, det er ikke jeg som kjøpte speila, og ikke forrige eier heller.. Snakket med han nå.. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe sånn overgang?

Fader, er helt blank jeg nå :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...