marararius Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Skrevet Juni 19, 2007 Men kan det gå ann å klippe av den koblingen på enden av ledningen fra speilet, og den fra bilen da, og skjøte de sammen? Bare finne ut hvem som er høyre, venstre, opp og ned? Men kan det bli kortslutninger om jeg prøver meg frem, og setter noe feil?
RobertN Skrevet Juni 19, 2007 Skrevet Juni 19, 2007 Jeg ville prøvd å klipt ledningene og målt med multimeter for finne ut hvem som er hva
marararius Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Skrevet Juni 19, 2007 Måle med multimeter for å sjekke hva som er hva? Hvordan ser jeg det da, og hvordan gjør jeg det?
marararius Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Skrevet Juni 19, 2007 restify: Har du funnet noen løsning?
RobertN Skrevet Juni 19, 2007 Skrevet Juni 19, 2007 Hvis du skaffer deg et multimeter, så kobler du det på en og en kabel mens du holder kanppen til og stille speilet en retning inne, så ser du om det slår ut på multimeteret. Stiger den så har du signal. Da finner du ut hvem so er hvem vei fra knappen hvertfall.
marararius Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Skrevet Juni 19, 2007 Okei, da skal jeg få tak i det Tusen takk.. Men, en ting.. Det går vel ikke ann å koble multimeteret i de 4 ledningene som er fra speilet? Eller gjør det?
marararius Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Skrevet Juni 19, 2007 Så den siste linja nå Får gjøre det da, også prøve meg litt frem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå