Thomaz Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 Har et sett Orginale 19" hartge felger. Usikker på bredden men er 235 bred gummi ihvertfall. Er noen små sår men ikke stor betydning.. Det jeg lurer på er hva jeg kan få igjen for de? Ser de koster ca 43 000,- nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 Mellom 8-11.000,- ? Det er jo bare å prøve å legge ut på finn.no eller her på bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2007 Ja tenkte å legge dem ut.. Men er greit å ha en ca pris å gå ut ifra. Dem vurderes solgt fordi jeg har lyst på noen kant felger. Men selges ikke for skampris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 Hvis det er 235 dekk rundt om er de antakelig 8 eller 8,5 brede. Du hadde nok fått igjen mer hvis bakfelgen hadde vært bredere enn framfelgen. De fleste foretrekker "staggered set-up" fremfor samme dimmen rundt om. Iallefall med så store hjul som 19". Uansett er nok ikke 10 lapper noen u-pris på orginale Hartge hjul. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=45092&highlight= Ser forøverig sånn ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå