Bjølle Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 Bilen har gått 187000, men ser ut og oppleves som i meget god stand. Mye skiftet i understell og oppheng. Motor går meget bra, ingen tomgangsproblemer eller andre feil som jeg har oppdaget. Komplett M-Tech montert fra fabrikk, inkl sort skinninteriør med sportsseter og sort tak innvendig. Farge: Cosmoschwartz 18" sommerfelger, 16" vinter. Alt av utstyr. Salgspris ca 120.000 Ta kontakt om dette virker interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakettolsen Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 Denne så jo veldig strøken ut! Det går vel heller ikke så mange av disse 3-serie stasjonsvognene med full M-tech pakke her til lands. Er den like pen i virkeligheten som den ser ut på bildene? Hva er e-post adressen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjølle Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2007 Denne så jo veldig strøken ut! Det går vel heller ikke så mange av disse 3-serie stasjonsvognene med full M-tech pakke her til lands. Er den like pen i virkeligheten som den ser ut på bildene? Hva er e-post adressen din? epostadressen er kjetil@mybricks.no. Joda den er veldig pen. Ser ikke ut som den har gått 187.000 for å si det sånn. Er du interessert kan jeg ta flere bilder og sende deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Er bilen solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjølle Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2007 Hei Nei den er ikke solgt. Fikk et bud på 115.000 som jeg avslo. Er du interessert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjølle Skrevet August 2, 2007 Forfatter Share Skrevet August 2, 2007 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg