Henrik90 Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 hei, eg lurer på hvilken motor jeg kan ha i min bmw e34 520 m20. er her noen som kan hjelpe meg? som har prøvt dette før håper på positive svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 Her er en DIY for motorbytte fra M20 til M50 i E30. Skal ikke være noe i veien for at du kan følge den på din E34 . Ta kontakt med f.eks KOED for kjøp av motor og utstyr som trengs for denne oppgraderingen. Lykke te . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 Har byttet fra M20B25 til M50B25, men jeg måtte selv finne ut av hvilke ledninger som skulles koples sammen i de 2 forskjellige motor stik. Tok litt tid, men det var bare en lykkelig utfordring Har lednings diagrammer til E34 88 til 95 som jeg har OCR scannet i PDF, så det går an å søke i dem. men husker ikke helt om B20 var med i dem....... men kan sende dem til deg hvis du ønsker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå