BmwKlovn Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Topic sier sitt! Var litt usikker hvor jeg skulle legge den så blei begge! Selger da min BMW 528i E28 som delebil for 1500kr! Det vil jo igrunn si at du ikke betaler noe for den. Det som er igjen som kan være kjekt å ha er jo intriør, dører, forstilling, diff(?), mellomaksel(?), vinduer, dørtrekk, takluke, dash, tenningslåser og dørlåser hele veien med nøkkel. Vet ikke om det er så masse annet å nevne, men blir jo gratis så og si, får jo 1500 på vraken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter`n Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Ikke motor asså? er kanskje int. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Er det med motor, så kjøper jeg den. Hvis det er det, går det ann å kjøre den? (prøveskilt hjem igjen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2007 Hadde det vært motor osv ville jeg nok sagt ifra! Det er nok ikke noe motor her nei dessverre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå