darkdog_ Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 hei ville si ifra at lørdag 23 juni er det kjøring for de som vil på glattkjøringsbanen de som bare vil vise bilen sin kan også komme det vil også vil breisladd konkuranse, super stage, 201 meter og selvsagt frikjøring ta kontakt snartest, trenger også hjelp til dette. så vist noen melder seg frivillig til å hjelpe til med noe så hadde det vært kjempe fint 250,- for kjøring på banen 100,- for å vise bilen sin 50,- for de som bare vil inn å titte mvh Stephan Skeie og resten av toppsjefene bak dette ta kontakt på mail elr tlf om dere vil bidra med noe gøy tlf 92413743 mail: stephan.skeie@bluezone.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villi Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 hvem er du darkdog? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Jeg vil gjette at det er Stephan Skeie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villi Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Ja, så det på mailadressa, hehe.. Kameratene mine som arrangerer dette Så alle MØT opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
car_fun Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 kunne vært artig å vært der kan man komme med hvilken som helst bil å kjøre på glattkjøringa? når begynner og slutter dette?noe regler osv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkdog_ Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2007 Alle kan komme. det er bare morro jo fler jo bedre. vil gjerne at dere organiserer dere med noen som har noen biler å stille ut det hadde vært knall og folk til å hjelpe til hadde ikke vært så veldig galt og ja mitt navn er Stephan Skeie det er jeg som er ansvarlig for vaktene, kiosken, bane personell, billett salg. så om noen har noen "stand" de vil stå med så kan det ordnes. gjerne ring meg om det er no spesielt nummer står i toppen håper det kommer masse rå bmwer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkdog_ Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2007 Når det gjelder regler for kjøring på banen så fraskriver vi oss alt ansvar mot det som måtte skje. vil dere ha mer info send pm eller mail, svarer fortløpende som sagt gjør ingenting om dere vil hjelpe til litt. og det hadde vært knall om det kunne kommet noen med "stand" hele opplegget vil vare fra klokka 10 til klokka 6 de som skal stille ut bilene sine må helst komme før, jeg skal være der ute fra klokka 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkdog_ Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2007 Ingen som har noen flere spørsmål? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå