-AmunD- Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Orginale baklykter m/gul blink til sedan, hele og pene 300,- Orginale framblinkere , gule , til sedan, hele og pene 100,- Blanke blinkere, uorginale, til sedan, hele og pene, ene feste er knekt tror jeg, men sitter fast. SOLGT Orginal BMW fanger, passer sedan og touring, stått på en 98-mod touring. BMW cosmosschwarz. 300,- Støtdempere foran (venstre og høyre) stått på 98mod touring. Gode dempere. SOLGT Nyrer fra en 98-mod grill med chromring. meget pene. 200,- Send PM hvis interesse for noen av delene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2007 ingen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 25, 2007 Share Skrevet Juni 25, 2007 Org. blinkere er vel ikke det mest ettertraktede her inne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2007 Nei, er ikke det , men kan jo prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gomlers Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Hvilke blanke blinkere selger du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong1 Skrevet Juni 30, 2007 Share Skrevet Juni 30, 2007 pm meg om di klare lyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2007 Mener de er helt like disse her. Koster 500,- nye. http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/7986.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joddjodd Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 Er fangeren i bra stand?? Er det stor forskjell på cosmozsvart og diamantsvart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2007 Er fangeren i bra stand??Er det stor forskjell på cosmozsvart og diamantsvart? Så stor farge forskjell tror jeg det ikke er. Jeg vil si at den er pen, ett lite merke på den ene lista og litt slitt på "under" siden av fangern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aspstein Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Har du nyrene enda? Og er alle klipsene hele og fine på de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå