Hhenrik Skrevet Juni 20, 2007 Skrevet Juni 20, 2007 Hei. Er det noen som har erfaring med gassdrift på bensinbiler?
BoSJo Skrevet Juni 20, 2007 Skrevet Juni 20, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=4 ... ht=gastech Ikke dumt
Jealous_much Skrevet Juni 21, 2007 Skrevet Juni 21, 2007 Gamlingen har en Chevrolet Tahoe (300hk bensin) som brukte ca 1,5l bensin på milen blandet kjøring. Monterte gass på den, tror han betalte 30k for det eller noe. Nå koster det ca 6kr pr mil blanda kjøring Fra rundt 17-18 kr mila til 6kr Du merker ikke forskjeld på effekten om du kjører på bensin eller gass.
The_transporter Skrevet Mai 19, 2010 Skrevet Mai 19, 2010 Jeg er uening med ditt utsagn Gudmund N du merker forskjell men det er svært lite, og kan ha mye med oppsett og komponenter og gjøre Min fusket litt på slutten av registeret ( før turtallsperra ) og den drar dårligere når det er kaldt. ikke mye, men du merker det om du slår over til bensin ved pådrag det er knallbillig å kjøre på! brukte ned mot 4-5 kroner mila jeg det er å anbefalle om du skal ha bilen lenge bilen er solgt, men kjenner kjøperen og den er fortsatt i bruk og ingen problemer med annlegget bortsett fra ett par gjenglemte beskyttelseslokk til påfyllinga go for it! her er link til riktig side i tråden der morroa begynner bildene ligger på photobucket så kan hende arbeidsplasser har sperra den siden, who knows, jeg får ikke sett de,så si ifra om dere ser de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå