Bimmerlars Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 Vet du hvordan jeg skal finne det ut? Står det noe om det noe sted? Fikk det med en 3,5l fra en E28 så er nok til en 535...
Morty999 Skrevet August 19, 2007 Forfatter Skrevet August 19, 2007 noen bilder... men skal si att den er SYKT morsom å kjøre.. selv med 2liter diff tømmer 5 giretu uten problemer. og da har jeg 6200rpm og 225km/t på speedo.. drar jevnt og fint heeeele veien opp dit har en ny topp som skal sendes bort til porting, høvling og litt stasj nå er en 91 mod kat topp med større ventiler osv.. så får håpe det hjelper litt =) bytta toppakning idag.. så nå er det liv igjen
Morty999 Skrevet August 19, 2007 Forfatter Skrevet August 19, 2007 Vet du hvordan jeg skal finne det ut? Står det noe om det noe sted? Fikk det med en 3,5l fra en E28 så er nok til en 535... samma det.. men hva skal du ha fro det?
Morty999 Skrevet August 20, 2007 Forfatter Skrevet August 20, 2007 da har jeg fått tak i nytt ledningsnett.. så noen som veit om det er mye jobb å bytte det? er jo til hele bilen. btw bilen går bedre enn den noengang har gjort så lurer på om toppakningen har vært litt på tur hele tiden ja.. bruker 1,4 på mila og ved normal kjøring med litt "gassing" hehe =) på rudskogen kjørte jeg 3,6 mil og fylte 13 liter hehe går unna med fuel ja..
Morty999 Skrevet August 22, 2007 Forfatter Skrevet August 22, 2007 nei.. den er død.. vet ikke hvorfor.. men har wegentlig ikke prøvd å fikse den heller da hehe
Bimmerlars Skrevet August 22, 2007 Skrevet August 22, 2007 Lurte et øyeblikk på om du kjørte sånn på kald maskin! Plana du toppen? Prøv instrumenttempsføler fra en av de andre M30'ene du har. Kan være så enkelt
Morty999 Skrevet August 22, 2007 Forfatter Skrevet August 22, 2007 kald? eru gal.. hehe nei plana ikek toppen.. bare løfta den av pussa og satt på igjen.. pga fikk ikke av grenrøret.. så bare pussa mens den hang i motorrommet.. gikk fint det.. går helt perfekt nå så.. fått på fange rog bagasjelokk nå da!
Morty999 Skrevet August 24, 2007 Forfatter Skrevet August 24, 2007 da er ledningsnettet byttet også.. =) var noen ledninger som var smelta ja.. hehe men nå funker alt bra igjen da blir det mer montering av shadowline lister i morra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå