Stilzkin 86' Skrevet August 27, 2007 Skrevet August 27, 2007 Fin som den er... Men pærlemor svart hadde F*** meg gjort seg ja...
Morty999 Skrevet August 29, 2007 Forfatter Skrevet August 29, 2007 vaska bilen idag.. ordentlig.. fy faen å rein og fin den blei nå bilder kommer etterpå!
Morty999 Skrevet August 29, 2007 Forfatter Skrevet August 29, 2007 Blei ikek noe bilder.. tlf kameraet sto plutselig på svart hvitt så blei dårlig gitt
K Landre Skrevet August 31, 2007 Skrevet August 31, 2007 Har blitt en fin bil, som alle M535r Men hengerfestet kunne vel vinkelslipern fått lov til å ta seg av?
Morty999 Skrevet August 31, 2007 Forfatter Skrevet August 31, 2007 hengerfestet skal få lov å sitte der.. fordi i bakfangern jeg har så er det beregna til hengerfeste.. også er det kjekt å ha
Morty999 Skrevet September 1, 2007 Forfatter Skrevet September 1, 2007 ellers.. så driver jeg å prøve å få tak i alt som skal til for å få turbo.. så vi får montert det =) heeh
Morty999 Skrevet September 3, 2007 Forfatter Skrevet September 3, 2007 får vell da skrive en liten trå om helgen.. som faktisk var gange kul men og ikke så kul alikevell.. hehe starta først med att jeg og en kompis var ute å herja litt.. syns den gikk litt dårligere enn før så vi fikk da låne tenningslampe og justerte litt på tenninga og prøve en annen hjerne og litt div.. holdt på en liten stund å justerte å prøvde ut litt forskjellig.. fant så en plass den gikk mye bedre enn den hadde gjort.. og da satt vi dne der.. så skulel vi da inn til "råneplassen" i moss som da er på esson.. tømte på alt som gikk.. da det er en ganske lang strekke inn dit.. hadde vell godt over 200km/t da jeg kjørte forbi en bil.. men ga meg jo ikek da det dro så bra hehe men den bilen jeg da kjørte forbi var jo seff sivilen! så jeg hadde da godt over 200km/t i 60 sona! hehe og jeg stoppa på esson jeg da liksom.. så kommer den mondeoen så jævelig fort bort til bilen min der jeg står.. river meg ut av bilen og setter på meg håndjern osv.. faen tenkte jeg har jo ikke gjort noe så gæli.. hehe joda.-. mista lappen og alt.. anmelt for grisekjøring og div ting.. hehe. da fant vi ut att faen hell .. vi drekker! da han kompissen min hadde begynt alt før vi blei stoppa, så fikk vi tak i en sjafør da.. og noen fler blei med.. rett hjem å hente spritflasker og glass til å blande i og alt.. kvelden var jævelig kul.. cruisa rundt i moss så til fredrikstad, sarpsborg og til slutt halden... vi blei jo rimelig fulle hele gjengen, også når vi da var i halden så var jo hele gjengen sørpe drita. også begynte jo seffern sjaføren å spinne litt.. men stoppa og kjørte videre.. men da var jo vi alle mann å skreik BØRN BØRN FOR F**N hehe.. og joda. han satte i gang han, 5 i bilen 245 bakdekk. og det pant som faen det.. helt til ene drivakselen knakk.. og uten sperre så skjønner man jo langt vi kom.. hehe da var kl 04:00.. MIDT i halden sentrum, så blei det masse styre da.. prøve å rige masse folk men var bar eå gi opp.. så vi satt oss da ned i bilen og tok en dram til! hehe. måtte da vente til kl 07:00 for da å ta buss til fredrikstad og tog derifra til moss.. da begynte vi å bli edrue alle man igjen . (hvertfall jeg) så ifra tog st. i moss gikk vi da hjem til meg, sov til kl 11 og fikk da en annen kompis av meg med bilfrakter til å hente bilen. gikk jo forovit greit selv om vi var GREIT slitne alle man. hehe. fikk da bilen på verkstedet mitt og fikk byttet drivaksel.. ennå så var jeg full fant jeg ut da jeg la meg ned på bakken å begynte å skru fikk det ferdig å kjørte bilen hjem (ikke jeg da) så når vi da dro hjem så satt jeg med på datan å styra litt.. la inn noen bilder osv på datan.. og så dro jeg til drammen.. og her er jeg ennå hehe så har blitt lite søvn i helga gitt.. Har MASSSE bilder ifra alt dette.. så det kommer bare jeg kommer meg hjem igjen! hehe
Morty999 Skrevet September 4, 2007 Forfatter Skrevet September 4, 2007 Noen bilder.. litt dårlgie biler da det var tatt med tlf men.. hehe
Morty999 Skrevet September 4, 2007 Forfatter Skrevet September 4, 2007 tok også ett litt tøft bilde når vi var ute å kjørte =)
///MoePower Skrevet September 4, 2007 Skrevet September 4, 2007 Syns det hele høres dumt ut.. Først bruke tid og stund på å fikse bilen, deretter gi faen i alt, miste lappen, arrangere fyllefest i bilen, drikke videre og låne bilen bort til en annen sjåfør, og ikke minst spinne rundt og ødelegge bilen.. Og det siste bildet ditt, så har du jo til og med døren åpen og henger ut av den for å ta det bildet! Hadde det ikke vært bedre å åpne vinduet? Syns du burde roe ned litt nå jeg. Syns bilen er pen, og syns du burde beholde fargen du har på den jeg, den, det samme sier jeg om chromen! Det begynner å bli for mange sorte BMW`r med shadowline og alt det der, gjør noe ikke alle andre gjør. Og ettersom du mista lappen i helga, så syns jeg du burde avregistrere bilen og sette den bort på verkstedet ditt. Nå får du jo god tid på deg til å fikse den ordentlig, mye bedre å ha et stillestående prosjekt enn et rullende, for da blir tingene gjort grundigere. Motorommet ditt syns jeg så meget flott ut.
Bmw728 Skrevet September 4, 2007 Skrevet September 4, 2007 Syns det hele høres dumt ut..Først bruke tid og stund på å fikse bilen, deretter gi faen i alt, miste lappen, arrangere fyllefest i bilen, drikke videre og låne bilen bort til en annen sjåfør, og ikke minst spinne rundt og ødelegge bilen.. Og det siste bildet ditt, så har du jo til og med døren åpen og henger ut av den for å ta det bildet! Hadde det ikke vært bedre å åpne vinduet? Syns du burde roe ned litt nå jeg. At Morten ga faen i alt er vel og ta i litt, han mista vel ikke lappen med vilje.. han måtte få sjåfør på bilen, ellers så hadde han ikke kommen seg hjem.. Og har man mista lappen så er det ikke mye annent og gjøre en og drikke.. hehe.. Vet ganske godt hva som skjedde den kvelden, fordi det var jeg som var sjåfør utover de lange timer.. og det med og ta bilde, hadde 60km/t på en rett vei, ikke noe trafikk, hva er problemet med og ta et bilde da?? kjenner jeg Morten rett så er denne bilen bygd for og kjøres med! Det må jo tåle og bli brukt..
Morty999 Skrevet September 4, 2007 Forfatter Skrevet September 4, 2007 bilen er laga for å brukes ja! og det bildet blei vell tatt i ca 50-60km/t så vil ikke påstå att det var så ille.. var også før jeg begynte å drikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå