wicky124 Skrevet November 11, 2007 Share Skrevet November 11, 2007 hmm..stakaaaaaaar.... hihihi;p godt det gikk bra med deg da!hadde jeg vært deg så hadde jeg nok banka han andre fyren før politiet kom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 11, 2007 Forfatter Share Skrevet November 11, 2007 glad jeg ikke er som deg jeg da.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet November 11, 2007 Share Skrevet November 11, 2007 Jupp da for vi se åssen neste bil blir:) Du har værtfall deler der til neste bil ser ut som fangern foran å bak har klart seg å felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 11, 2007 Forfatter Share Skrevet November 11, 2007 all stylinga overlevde... bare må rette opp "metallet" i bakfangern litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 11, 2007 Share Skrevet November 11, 2007 la meg nå se..null bil..null lappen...HAHAHAHAHAHAHAHAAAAAA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet November 11, 2007 Share Skrevet November 11, 2007 la meg nå se..null bil..null lappen...HAHAHAHAHAHAHAHAAAAAA La meg nå se: Mista bilnøkkelene på byen å bilen sto i parkerings huset? Ikke sant .. Ikke bilnøkkeler = ikke få kjørt et meter og heller ikke kom til bimmers treff idrammen som var;) HAHAHAHA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 11, 2007 Share Skrevet November 11, 2007 ja det VAR ja..har nøkla og fikk henta bilen så UP URS SWEETY!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet November 11, 2007 Share Skrevet November 11, 2007 Takk hyggelig du synnes jeg er kjekk da. Men jeg holder meg til damer takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 11, 2007 Share Skrevet November 11, 2007 Takk hyggelig du synnes jeg er kjekk da. Men jeg holder meg til damer takk. hmm..virker ikke slik når du svarer for han derre morty... bare vent...skal parkere ved deg på treffet også åpne døra fort også lage bulk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet November 12, 2007 Share Skrevet November 12, 2007 Hehe vis du har noe å ta opp med meg så kan du gjøre det på treffet,å la det gå utover en bil=død ting er bare teit. Allså så har jeg ingenting u-oppgjort med deg.Og dette er et forum og jeg fikk lyst å si min mening. Sånn nå er mening min sakt å ser ikke grunn til å dra det lenger nå. Ta gjerne å kom bort så kan jeg hilse på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 12, 2007 Share Skrevet November 12, 2007 Hehe vis du har noe å ta opp med meg så kan du gjøre det på treffet,å la det gå utover en bil=død ting er bare teit. Allså så har jeg ingenting u-oppgjort med deg.Og dette er et forum og jeg fikk lyst å si min mening.Sånn nå er mening min sakt å ser ikke grunn til å dra det lenger nå. Ta gjerne å kom bort så kan jeg hilse på deg. du vet vel at jeg bare kødda med deg ikkesant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 12, 2007 Forfatter Share Skrevet November 12, 2007 uff.. får kanskje igjen bilen min i morra... elelr sså kommer nok ett nytt prosjekt ganske snart.. så dere får vente i spenning.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 12, 2007 Share Skrevet November 12, 2007 får igjen hvilken bil?denne skadde?tar vel litt lenger tid å rette denne opp vel?hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 12, 2007 Forfatter Share Skrevet November 12, 2007 får igjen den vraka ja.. den skal ikke rettes opp nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet November 12, 2007 Share Skrevet November 12, 2007 Hehe vis du har noe å ta opp med meg så kan du gjøre det på treffet,å la det gå utover en bil=død ting er bare teit. Allså så har jeg ingenting u-oppgjort med deg.Og dette er et forum og jeg fikk lyst å si min mening.Sånn nå er mening min sakt å ser ikke grunn til å dra det lenger nå. Ta gjerne å kom bort så kan jeg hilse på deg. Nuh! Vart du skræmt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå