Glenno Skrevet November 12, 2007 Skrevet November 12, 2007 Tviler på det Bimmerlars he he Vel tilbake til tråden her. Hva er du har på gang nå da av prosjekter Morrty? Alt hemmlig?
Morty999 Skrevet November 12, 2007 Forfatter Skrevet November 12, 2007 det får dere sjå snart.. blir vell henta om ett par uker.. men det blir turbo.. og 5 serie
oddis Skrevet November 13, 2007 Skrevet November 13, 2007 Kjedelig det der, bilen hadde jo blitt skikkelig flott etterhvert! Men du, jeg leste kommentaren og så på bildet på den avislinken... Uten skilt og uten lappen er deep shit.. Du få be en stille bønn.
Morty999 Skrevet November 13, 2007 Forfatter Skrevet November 13, 2007 hadde jo skilt.. så det lurte ejg på også
wicky124 Skrevet November 13, 2007 Skrevet November 13, 2007 Denne bilen så jeg samme kvelden.. da var den ikke skadet.. men ble avskiltet av sivilpoliti. så det vil si han har kjørt uten skilter med promille og kræsjet... jeg så den nemlig senere på kvelden da den kjørte uten skilter og han så ikke ut til å vite hvor han skulle.. for han kjørte inn og ut av smågater osv. jasså..var vedkommende full siden han kjørte inn og ut av gatene?rare saker...
Morty999 Skrevet November 13, 2007 Forfatter Skrevet November 13, 2007 ehh.. hæ? jeg har ikke drikki på sikkert ett halvt år.. og skilter hadde jeg.. for de blei plukket av purken på stedet.. sammen med den andre bilen
wicky124 Skrevet November 14, 2007 Skrevet November 14, 2007 ehh.. hæ?jeg har ikke drikki på sikkert ett halvt år.. og skilter hadde jeg.. for de blei plukket av purken på stedet.. sammen med den andre bilen bare siterte innlegget i avisa jeg da...
Morty999 Skrevet November 14, 2007 Forfatter Skrevet November 14, 2007 ikke veit jeg hva det er snakk om der..
Mafia Skrevet November 14, 2007 Skrevet November 14, 2007 Skjønner ikke hvorfor du gidder å sitte her å skrive piss?Trur du jeg er idiot eller? Har gitt deg FLER nummer og ALLE stemte 110%. Du kommer med ting som ditt nettbank er klikk, og alle andre kammeratene dine er klikk, og at du bare kan betale via nettbank osv. Og når jeg kommer til byen din gidder du ikke møte meg? Du skjønner det lukter svidd her? Lol? Hva skjer her egentlig? Skikkelig synd med bilen din må jeg si...
Gjest Skrevet November 14, 2007 Skrevet November 14, 2007 ehh.. hæ?jeg har ikke drikki på sikkert ett halvt år.. og skilter hadde jeg.. for de blei plukket av purken på stedet.. sammen med den andre bilen Han tenker vel på den bilen som kjørte på deg.
Morty999 Skrevet November 24, 2007 Forfatter Skrevet November 24, 2007 i disse dager blir bilen høgd.. stakkars bimmer..
BmwKlovn Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Vitsen med å bare snakke piss? Kan du ikke bare få satt over pengene du har skyldt meg i over 1mnd nå?
Muren Motorsport Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Vitsen med å bare snakke piss?Kan du ikke bare få satt over pengene du har skyldt meg i over 1mnd nå? Trenger du å ta dette i ett åpent forum???
Morty999 Skrevet November 24, 2007 Forfatter Skrevet November 24, 2007 Vitsen med å bare snakke piss?Kan du ikke bare få satt over pengene du har skyldt meg i over 1mnd nå? Trenger du å ta dette i ett åpent forum???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå