spitz Skrevet Juni 21, 2007 Skrevet Juni 21, 2007 Har som nevnt i en annen tråd fått på 20" sommerhjul og justerbart understell, og trenger i den sammenheng en firehjulskontroll fort som fy... Noen her som kan anbefale verksteder i Oslo-området uten ukesvis med ventetid, eventuelt som jobber et sted og har tid en ettermiddag? Legger gjerne på noen kroner i tillegg til vanlig pris om det sørger for at ting skjer kjappere...
spitz Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Skrevet Juni 21, 2007 Nevermind, fikk lurt til meg en time i morra tidlig
Azeton Skrevet Juni 21, 2007 Skrevet Juni 21, 2007 Hvor var det du fikk plass da? letter selv etter en plass og få fikset ting på!
spitz Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Skrevet Juni 21, 2007 Hvor var det du fikk plass da? letter selv etter en plass og få fikset ting på! Et lite dekkverksted i Drammen som fikk skviset meg inn i morgen tidlig, ordnet gjennom en kompis av en kompis. De hadde visst egentlig ikke tid, de heller...
Azeton Skrevet Juni 21, 2007 Skrevet Juni 21, 2007 såpass ja.. Har ikke fått time før den 2 juli.. så må pent nok bare vente jeg.. dessverre. skal prøve og ringe litt til rundt omkring!
Jonner'n Skrevet Juni 22, 2007 Skrevet Juni 22, 2007 http://www.forstillingspesialisten.com/ hørt her?
HMW Skrevet Juni 22, 2007 Skrevet Juni 22, 2007 enig i anbefaling. Han er helt rå. Tatt alle bilene mine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå