Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk nye felger og dekk i dag. BBS RX209 felger med 235/40-18 Bridgestone dekk. Ble veldig fint på bilen syntes jeg, så da måtte jeg nesten legge ut noen bilder, hehe.

Hva mangler jeg på bilen nå? M5 bakfanger, sideskjørt og bakluke spoiler?

Legg merke til klistremerket over norske flagget på skiltene og parklysene mine :)

Bildene:

DSCN3576.jpg

DSCN3567.jpg

DSCN3569.jpg

DSCN3574.jpg

DSCN3596.jpg

DSCN3593.jpg

DSCN3594.jpg

DSCN3580.jpg

DSCN3600.jpg

DSCN3578.jpg

Skrevet
den type e34 ser jækla hissig ut.. er det v8 front det heter? kult klistremerke på skiltet :lol:

Takker :)

Ja, er V8'er front og V8'er motor :D

Skrevet

Ingen 518 facelift med andre ord :wink:

Pen bil! E34 sånn den skal være, med stor grom motor. Skulle gjerne hatt en sånn, men er så vanskelig å få tak i fine.

Ble fint med de felgene :)

Kanskje det hadde vært fint med sorte nyrer? siden du har shadowline lister rundt vinduene...

hvordan er denne i forbruk ?

Skrevet

Bilen kledde godt disse felga, men du har montert hjula feil vei!

Ved kjøring på våt veibane vil sporene i dekka samle vann inn mot midten i dekket, i stedet for ut til sidene, og det er ikke heldig!

Ellers var det tøft med BMW-logo på skiltet, men er det lov?

Skrevet
Ingen 518 facelift med andre ord :wink:

Pen bil! E34 sånn den skal være, med stor grom motor. Skulle gjerne hatt en sånn, men er så vanskelig å få tak i fine.

Ble fint med de felgene :)

Kanskje det hadde vært fint med sorte nyrer? siden du har shadowline lister rundt vinduene...

hvordan er denne i forbruk ?

Vet ikke om det blir fint med sorte nyrer. Har tenkt på det, men er ikke helt sikker. Er jo originalt shadowline, men kommer jo ikke originalt med sorte nyrer da...

Forbruket ligger på 1,3-1,5 på småkjøring og på langkjøring har jeg klart å presse den ned i 0,75, men vanligvis går den på rundt 0,8-0,85 ved normal kjøring.

cato320

InnleggSkrevet: Tor Jun 21, 2007 14:10 Tittel:

Litt OT: hadde du parkert på gjøvik vgs i dag?Smile

Meget pen bil

Jepp, hadde det. Ferdig på skolen i dag, så hadde frokost avslutning i gymsalen :)

Turbo-Knut

InnleggSkrevet: Tor Jun 21, 2007 15:48 Tittel:

Bilen kledde godt disse felga, men du har montert hjula feil vei!

Ved kjøring på våt veibane vil sporene i dekka samle vann inn mot midten i dekket, i stedet for ut til sidene, og det er ikke heldig!

Ellers var det tøft med BMW-logo på skiltet, men er det lov?

Er de det? Fikk felgene med ferdig montert på hjul jeg. Har ikke lagt merke til det engang jeg, hehe. Får vel få lagt de om en gang da. En felg er litt kantkjørt, så skal muligens lakkere opp igjen den, så da kan jeg legge om dekkene riktig da :)

BMW logo på skiltet er nok ikke lov tror jeg, men jeg kjørte forbi vegvesenet som hadde kontroll 3 ganger i dag, og de stoppa meg ikke en eneste gang, så tviler på at de sier så mye på det.

Bmw ///M

InnleggSkrevet: Tor Jun 21, 2007 16:38 Tittel:

Veldig fine felger satt som et skudd.

Liker bilen din Anderslien Smile

Takker :)

Jonner'n

InnleggSkrevet: Tor Jun 21, 2007 18:11 Tittel:

blei tøft det her! Smile er kult med fire potter bak! yeah! Cool

psssst.. hva skjer ved luftfilter boksen din a?

Joda, er jo kult med fire potter, men vet ikke helt enda om jeg skal ha det slik. Kommer til å kjøpe M5 styling etterhvert (bakfanger, sideskjørt og muligens spoiler, men ikke framfanger. V8'er leppa er finere enn M5 leppa syntes jeg), så da kanskje jeg tar vekk de to ekstra på sidene der, men får se...

Har powerfilter... Eller er et sånn powerfilter med en boks rundt så det ikke drar inn så mye dritt som en normalt powerfilter. Blir som en luftfilterboks, bare med mye råere lyd :)

Ivanrogov

InnleggSkrevet: Tor Jun 21, 2007 19:40 Tittel:

Er en fordel og ha dekka rett vei. Ellers en veldig fin bil, E34 blir ikke pen før det er en M5 eller 540! Wink

Jepp, skal få lagt de om, hehe. Mangler bare manuell gir, så hadde denne vært gull :) Liker jo automat også jeg, men manuell er enda litt kulere, hehe.

Har forresten kjøpt noen tabletter som kommer fra USA i dag som visstnok skal minske bensinforbruk med 7-14% (de garanterer det, så du får igjen pengene hvis det ikke gjør det) og gjør at du får mer effekt. Legger seg visst et belegg inni sylinderen og sånn. Orker ikke å forklare alt, hehe. De hadde testet en E34 525tds som hadde gått 297.000km, og den hadde gjennomsnittlig forbruk på 0,89 per mil. Etter den hadde gått 300km med de tablettene, gikk den ned til 0,77, etter 700km gikk den ned til 0,74 og etter 1500km, gikk den ned til 0,70. Så hvis dette stemmer, er jo det helt suverent. Betalte 200kr for 10 tabletter. Går med 1,5 tablett hvis jeg fyller 80L bensin. Gir tilbakemelding hvordan det går etter jeg har råd til å fylle bensin, hehe :P

Skrevet

Pene felger! :) Tror M5 optikk kommer til å kle den bra, bortsett fra bakspoiler, som jeg ville ha droppa.

Men det er klart, skal man ligge gjennom svinger i 200km/t + så.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...