stibban Skrevet Juni 21, 2007 Skrevet Juni 21, 2007 Hei alle sammen Jeg har en nabo som har en 523i og som ikke for opp bakluken, har prøvd det som er å prøve tror jeg som f.eks har prøvd å åpne ved hjelp av å vri nøkkelen i låsen bak og sprøytet godt med smøremiddel, men til ingen nytte. Man kan høre at noe skjer med låsen, men ingenting skjer, akuratt som det er tannhjul av en eller annen sort som ikke virker lenger. Noen som har vært borti dette før eller som vett svaret på dette skitet. MVH Stian
Sir Hofstad Skrevet Juni 21, 2007 Skrevet Juni 21, 2007 E34 eller E39? Ville uansett prøvd å bruke CRC sin låsespray i låsesylinder først, hatt gode reultater med den.
jørn_318i Skrevet Juni 21, 2007 Skrevet Juni 21, 2007 driveren til bakluke åpneren på e39 er jo ikke ukjent vis det er det
HMW Skrevet Juni 22, 2007 Skrevet Juni 22, 2007 Det er elektrisk åpning av bakdøren. Ofte bare bryteren som ryker. Noen har knapp til å åpne med i dørkarmen på førerdøra, noen har oxo muligheten på nøkkelen (en tredje knapp). Hvis det er stv så kan du vippe av dekselet innenfra og dra ut en plast stropp som åpner manuellt. Mulig dette finnes på sedan og?
Sir Hofstad Skrevet Juni 22, 2007 Skrevet Juni 22, 2007 Leser du tysk har jeg en bruksanvisning på data om nødåpning av de forskjellige BMWer ala slik som Falken har, bare at denne er laget av BMW(verksted).
stibban Skrevet Juni 23, 2007 Forfatter Skrevet Juni 23, 2007 Ja jeg leser tysk jeg, så det hadde vært fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå