Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne passer ikke lengre på facelift e30! jeg har tilpasset den til å bare skru rett på pre-facelift e30(eldre enn 87mod).

Fester den enkelt med 2 skruer i front, og 2 skruer på sidene!

Den er gul, men er kun lakket ett tynt lag med sprayboks!

tenkte 300kr for den... jeg monterte denne på bilen i ca februar,i år, og da var denne ny!

ett lite bilde påmontert på bil:

dsc00041rf7.th.jpg

Skrevet

ligger enda i garasjen den vettu;) mye vil du gi? har du ett tlf nr så kan jeg sende flere bilder om ønskelig. bilder er tatt med mobil, en sony erikson k800i!

Skrevet

frakt kommer på ca 180kr om jeg sender i oppkrav, men viss du forhåndsbetaler blir det langt billigere

Skrevet

oi fann, sendte visst samme bilde på mms... mn ja, jeg er til å stole på! hehe. har både kjøpt og solgt masse her på bimmers. ble engang svindla for 1700kr her inne, da gikk jeg til sak, og fyren ble dømt til erstatning og fengsel.. så ikke kødd med meg;) hehe. men jeg sender flere bilder imorgen, så kan jeg ta noen nye bilder etter den er demontert!

Skrevet

send meg en addresse du, så sender jeg den for 400kr i oppkrav! sender den såfort jeg mottar addressa di;)

Skrevet

jeg sender den idag! sender bare i oppkrav, så det blir 400kr pluss frakt.. mn tviler på den er på så mye da leppa er drit lett. veier maks en halv kilo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...