Stephan.s Skrevet Juni 21, 2007 Skrevet Juni 21, 2007 Som topic Ønsker å kjøpe et instrumentpanel til min e34 1991 mod, helst med mulighet for den store kjørekomputeren/check control. Det meste av interesse så lenge det passer bilen. Ta kontakt.
Zap Skrevet Juni 22, 2007 Skrevet Juni 22, 2007 Jeg har ett som du kan få for 500kr Dette er av den 'gamle' typen (analogt), denne har 2 stk kontakter bak. Se http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=5 ... hlight=e34 Gi beskjed hvis du er interessert
C0bra Skrevet Juni 22, 2007 Skrevet Juni 22, 2007 Hei. Har liggende fra min 91modell 520. Er med 24v motoren. Send PM hvis du er interrisert
Roy75 Skrevet Juni 22, 2007 Skrevet Juni 22, 2007 har ett fra en M50B25 bilen er produsert juli 1990 er ikke sikker på om det er stor eller liten kjørekomputer får det for 100Kr
Stephan.s Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Skrevet Juni 22, 2007 Takker for svar Zap, men er egentlig kun digitalt som forøverig er av interesse. PM er sendt til deg C0bra Takk til deg og Do'h for tilbud, men mener å huske fra tidligere da jeg spurte Fredrik Olsson hos koed ang. intrument, så var det bare de fra 518, 520, 525td eller 525tds som ville passe rett i min bil
kristian88 Skrevet Juni 23, 2007 Skrevet Juni 23, 2007 hei. jeg har en. det er fra 88 525 12v. jeg bruker et slik på min 24v og det funker helt fint. jeg kjöpte det fordi jeg trodde det var noe galt med mitt men det må bli noe annet.
Stephan.s Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Skrevet Juni 26, 2007 Opp nå med bilder av hvordan mitt ser ut. Baksiden er i sølv/grå med en gul og blå plugg. Er hovedsakelig da på utkikk etter ett som ikke har km stand i skiva hvor km teller er, men i "firkanten" nedenfor. (som da forøverig mangler her)
Sir Hofstad Skrevet Juni 29, 2007 Skrevet Juni 29, 2007 Kan forklare hva Stephan mener. I den lille firkanten her,i midten nederst, skal det være display for Autkasse. Men Stephan er, så vidt jeg forstår på utkikk etter et speedometer av typen VDO med checkcontrol. Der er firkanten mer avlang... Så til dere som har slike dere ikke bruker (fra feks 525) kan nå sjekke at fargene osv på kontakter bak er de samme... Blir rett det Stephan?
Stephan.s Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Skrevet Juni 29, 2007 Takker Johnny Tror du er på rett vei her. Googlet litt etter bilde typen jeg er på utkikk etter, men fant ikke noe til å begynne med. Men her er da et bilde. Er da først og fremst på utkikk etter et som ser slik ut på fremsiden, men må passe overens med de to (gul/blå) kontaktene som er vist i bildet over på baksiden.
BoSJo Skrevet Juni 30, 2007 Skrevet Juni 30, 2007 Men da får du et med fire stik på baksiden, 1xbrun, 1xgulaktig, 1xgrå og 1xhvitt. Har du de stik liggende bak dit nuværende Instrument Cluster?
Stephan.s Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Skrevet Juni 30, 2007 BoSJo skrev: Men da får du et med fire stik på baksiden, 1xbrun, 1xgulaktig, 1xgrå og 1xhvitt.Har du de stik liggende bak dit nuværende Instrument Cluster? Har bare de 2 som er på bildet. Men vurderte å bytte det ut for 1 år siden og tok kontakt med koed. Iflg. Fredrik Olsson så var det ikke noe problem å få det byttet ut, men da måtte jeg ta et instrument fra en 518/520/525td/tds. Dette fikk jeg bare opplyst, men byttet det aldri da. Jeg har faktisk ikke peiling, bortsett fra det jeg har lest her på forumet og fikk opplyst da fra koed.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå