BoSJo Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Javlig smart at dem lager flere prosentsatser, samtidigt som dem ikke ændre maks %'en på 80%.....har bare strekt satsene ut over 15år (var det ikke 80% på 10 år før?) Men men, lurte litt på den alternavtive løsningen http://toll.no/templates_TAD/Article.aspx?id=117400 Javalig smart at man da velger Eurotaxglass A/S liste priser med kilometerstand, er jo ikke muligt for privat personer å få tak i dems liste Men nu blir bilene sikkert skruet op i kilometer ved import, og ned igen seinere self. kun privat personer. Tror eg skal hente meg M5 m. 2mill km på telleren , mon staten da sender en sympati sjekk til meg da En annen ting eg egentligt lurer på, hvor mye skal til for å få lov til å lage karosseri bytte på en bil? Er litt i luringe hjørnet her nu Feks. E34 518 Norsk bil i mere end 10År Bytte karosseri til orig. M5, drite i om alt fungere bare bilen kan godkjennes...egentligt bare sætte i motoren. Vente litt og så bygge bilen om til M5, da har man jo en original M5, bare at der står 518 i papirene. Kan jo vere samme f***, VIN nummeret sier jo det det skal ved evt. salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå