Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har etterhvert begynnt å bli bevisst på hvor jeg skal levere bilen inn når en jobb skal gjøres...Spørsmålet er da som følger; Hvem er å anbefale når det gjelder montering av solfilm i området Stavanger/Jæren? Dersom noen har bilder av utført jobb og eller anbefaling av hvilken solfilm som bør brukes, mottas bilder med takk :)

Skrevet

Uten tvil, Ronny hos Dekoratøren, han har lagt solfilm på alle mine biler, og er utrolig flink og nøye. Han bruker sunguard solfilm. Du treffer han på 41239955 å hils gjerne fra meg.

Her er noen av mine biler han har lagt film på

tn_DSC00679_1.JPG

tn_Clean%20bakluke_1.JPG

tn_Golf%20(1)_2.JPG

Skrevet

Er ikke helt sikker, det kommer litt an på hva slags bil det er. Touranen hadde solfilm på alle ruter utenom frontruta, å det kostet vel ca 7500.-

Skrevet

jeg synes vi skal samle alle som vill sote bilen sin og finne et firma som gir gode gruppe rabbater... for 7000kr for litt film? er litt dyrt kan man si.....

Skrevet
Er ikke helt sikker, det kommer litt an på hva slags bil det er. Touranen hadde solfilm på alle ruter utenom frontruta, å det kostet vel ca 7500.-
hehe vet du om han jørr "tjenester" etter jobb?

:beer:

Skrevet

Tror ikke det, ettersom han ikke har noe som heter "etter jobb" siden han jobber nesten døgnet rund. :lol:

Skrevet

Tror ikke det, ettersom han ikke har noe som heter "etter jobb" siden han jobber nesten døgnet rund. :lol:

hehe okei...:P men tror du dt er verd og spør?gammal fyr elr ung? :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...