Niklas Skrevet Juni 22, 2007 Skrevet Juni 22, 2007 Hei! Har gått rundt å lurt på noe i lengre tid, det gjelder e30 front og hekk. Slik jeg har forstått det har e30 opp til 87mod (prefacelift) en type nedre frontplate, støtfanger i forhold til den nyere modellen. Jeg har en 86 men skulle gjerne ville ha en støtfanger som ikke er i crome, finnes dette? eller må jeg evt få tak i en fra nyere modell og tilpasse? Det samme gjelder bakfanger og lister. Passer fangere osv om hverandre? mvh Niklas
e30forever Skrevet Juni 22, 2007 Skrevet Juni 22, 2007 Før 88 hadde E30 fangere i metall og etter 88 hadde de plastfangere. Også utgaven før 88 kom i shadowline utgave, dvs at delene som vanligvis er chrome var lakkert i bilens farge. Hvis du heller vil bytte til plastfangere så går dette greit framme. Lurer på om det var problemer med passformen bak? Dette er det skrevet side opp og side ned om i forumet, så det kan lønne seg å søke litt. Personlig ville jeg foretrukket m-tech2 fangerne hvis jeg først skulle byttet, koster litt men.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå