bg320 Skrevet Juni 22, 2007 Skrevet Juni 22, 2007 Eg har lite peiling på elektronikk! Hehe Så eg eg lurte på korleis eg skal montere BMW business CD RDS spilleren eg har kjøpt. Til nå har det stått i ein Sony spiller, så lurte eg på om det er ein kontakt eller noe eg kan kjøpe? Det er to kontaktar, som er kobla til ein kontakt som passar rett på Sony spilleren. Er det ein kabel eg kan få tak i å kopla på dei to kablane som er igjen?
Jan e34 Skrevet Juni 22, 2007 Skrevet Juni 22, 2007 Er det ikke brukt et adapter på Sony spilleren, slik at hvis du fjerner dette er det bare å plugge rett inn?
bg320 Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Skrevet Juni 22, 2007 Prøvte igjen men må ha ein adapter å kobla til dei to som sony adapteren var tilkobla...
Oderschvank Skrevet Juni 23, 2007 Skrevet Juni 23, 2007 hør med bilradiospesialisten, de vet nok hvilken adapter du trenger
bg320 Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Skrevet Juni 24, 2007 Jeg har funnet ut at jeg trenger en plugg som passer BMW cd spiller, så viss noen her har revet ut en sånn plugg av bilen sin så vil eg kjøpe den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå