Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kamerat av meg har en E36 316 som han hadde noen motorproblemer med i fjor. En eller annen dude begynte å skru på den, og tok blant annet av toppen på den. Men så fikk han plutselig ikke mer tid å skru, så motoren har stått "åpen" siden i fjor sommer. Det har da selvfølgelig blitt rust "inni" motoren. Kameraten har fått tak i en annen dude som kan skru, så vi lurte da på hva som lønner seg å gjøre? Både tid- og prismessig. Kameraten min har tenkt litt på å bytte til 318 motor. Er det mye jobb, eller er det bare "plug'n'play"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...