Ivanrogov Skrevet Juni 22, 2007 Share Skrevet Juni 22, 2007 Da ble det ny bil. 2001 E46 318i Touring. Sportsbil Noen bilder av vogna: Interiør: (Skittent) Utstyr: ABS Airbag Alu. felger Antispinn Avtb.hengerfeste Delskinn EU-godkjent El. just.speil El. vinduer x 2 Farget glass Fjernst./Sentrallås Galv. karosseri Hengerfeste Kjørecomputer Klimaautomatic Kurve/tåkelys Midtarmlene Multifunksjonsratt Nedfellb. baksete Radio/CD Rails Rollo S./V. hjul Sentrallås Servicehefte Servo Skinn Skinnratt Sportsseter Sportsunderstell Startsperre Utetemp. Varmeseter Xenonlys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2007 Må vel legge til at det er øyelokk og 18" med 224.40.18 dekk. Har vel noen planer for bilen, blant annet Mtech 2 fra koed. (sinnsykt billig?) Toning av ruter. Og muligens noen nye felger, med m3 look. Skal få denne så forumgodkjent som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 22, 2007 Share Skrevet Juni 22, 2007 Gratulerer med pen touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2007 Takk skal du ha. Den er senket rundt 30mm rundt baut. Kjøpte faktisk bilen pga fargen + touring passer VELDIG godt sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 22, 2007 Share Skrevet Juni 22, 2007 Gratulerer med fin bil. Lekker farge og interiør Hva er det bilde av på bakre side vindu? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2007 Takk skal du ha Andreas ! Er en eller annen figur som pisser på et Audi merke! hehe.. Noe sært da forrige eier også hadde audi.. Blir nok fjernet da jeg ikke har noe imot audi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Juni 22, 2007 Share Skrevet Juni 22, 2007 ser jo veldig pen ut finfin "konebil" dette:lol: Får vel ta en fotorunde igjen når jeg kommer hjem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2007 Takk kjære. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 22, 2007 Share Skrevet Juni 22, 2007 Kjempefin bil! Liker denne fargen veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 22, 2007 Share Skrevet Juni 22, 2007 Gratulerer med ny flott Touring, innvendig og utvendig . Men syns ikke lyktespoilerne passet på denne BMW'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Juni 23, 2007 Share Skrevet Juni 23, 2007 Gratulerer med flott E46!! Denne kjenner jeg godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2007 Takk takk Er meget godt fornøyd. Nydelig interiør. Akkurat passe stiv med 18" og senk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2007 Noen nye bilder jeg knipsa kjappt i helga. (var over grensa en tur) Siste bildet tatt med full zoom fra et utsiktstårn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Nice akkurat slik bil jeg vill ha Hva er prisen på no slikt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2007 Rundt 140 - 200.000kr må du regne med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå