Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.... tenkte jeg skulle forhøre meg med andre som vil sote rutene sine i rogalands område sånn vi kunne ha fått grupperabbater så skrik ut viss du og vil sote rutene så kan jeg innen en uke ca og telle opp og ringe rundt og forhørre meg med forsjellige firmaer.... mvh -taufic-

Skrevet
  beem520 skrev:
eg e med eg hvis du får ein goe pris:)
skal få det til..... 7000kr e jo ran! hehe någen som vett om de tar ut rutene og sote dè?for vis så e det isje stress og riva av dørpanelene og spare tid vis de går etter timebetaling.....
Skrevet

3 stk nå.... kom igjenn siddiser e någe og dokker vill skjula for andre i bilane dokkers... men husk framrutene er ulovligt! men eg kjører på alt utenom framruten.. så skriv vis du e intrisert og ka av rutene du vil sote..

Skrevet

Rutene blir ikke tatt ut, men dørtrekkene blir i noen tilfeller tatt av. 7000.- er en normal pris. Hørte en som hadde kontaktet solskjerming og reklame, og de skulle ha ca 9000.- for samme jobben.

Skrevet
  Tommy skrev:
Rutene blir ikke tatt ut, men dørtrekkene blir i noen tilfeller tatt av. 7000.- er en normal pris. Hørte en som hadde kontaktet solskjerming og reklame, og de skulle ha ca 9000.- for samme jobben.
9000KR!!!!!!!! fy faen får jo turbosett på ebay for den prisen lol! :lol::lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...