Gjest Skrevet Juni 22, 2007 Skrevet Juni 22, 2007 Skal bytte begge framskjermene på min e36 coupe. Må jeg av med panseret for og få de av ??(ser slik ut i bakkant av skjermene) Noen som har gjort dette før som kunne ha gitt meg en kjapp veiledning, stepp by stepp... NB litt stress, skal byttes i morgo lørdag!!
icc Skrevet Juni 22, 2007 Skrevet Juni 22, 2007 Løsne det av fremskjermer, sideskjørt o.l. så du kommer til, så er det bare å skru, er mange skruer Det skal holde å åpne panseret.
maurtin Skrevet Juni 23, 2007 Skrevet Juni 23, 2007 nei du trenger ikke ta av panser, men den bakerste skruen på panseret må løsnes for å dra ut sjermen. dessuten må du mest trolig ha leddnøkkel for å få ut de andre skruene som sitter godt gjemt på innsiden..
Riefarn Skrevet Juni 23, 2007 Skrevet Juni 23, 2007 De vanskeligste skruene sitter bak på skjermen, dvs ved dørfestet.. Kan hende det er like greit å ta av døra for å skru ut og inn disse... Døra sitter i 2 skruer, så det er gjort på 3min..
maurtin Skrevet Juni 23, 2007 Skrevet Juni 23, 2007 skruene innom døra gikk greit med ledd på skralla, men var verre med de innom blinklyset der et sted
BMWtotti Skrevet Juni 23, 2007 Skrevet Juni 23, 2007 skruene innom døra gikk greit med ledd på skralla, men var verre med de innom blinklyset der et sted Ja de skruene er et rent helvette å få ut, og enda værre å få inn. Det jeg gjorde var å løsne deler av skjermen inne i hjulbuene og bendte den ut. Med 3 forlengere og mye klundring får å treffe skruene så går det. Må nesten komme til den veien da man ikke kommer til i hullet til hovedlyktene/blinklysene!
Michael Skrevet Juni 23, 2007 Skrevet Juni 23, 2007 Er absolutt ikke nødvendig å ta av døra, bare å skru av de to skruene meden fastnøkkel ellerno når døra er åpen..
Gjest Skrevet Juni 23, 2007 Skrevet Juni 23, 2007 skermer byttet! gikk helt fint. Skrudde ut innerskjermen først så da var det ikke noe prob å komme til ved blinkelyset. Skruene ved døra gikk helt greit ved hjelp av forlenger når døra var åpen. Skrudde løst panserhengselen å dro ut skjermen så slapp å ta det helt av. Prob nå er å få det justert helt 100%. Er helt fint ned langs døra å ned ved panseret. Eneste som ikke er bra nå er at helt i bakkant ved vinduet så svinger panseret litt opp, det gjør ikke skjermen, så har en 0,5 cm glippe. noen som har noen triks???
maurtin Skrevet Juni 23, 2007 Skrevet Juni 23, 2007 tja, har litt ujevnheter selv. det var noen sjims (eller hva det heter, noen skiver som hever panserhøyde ved hegsle). der er vel litt justeringsmonn på både panser og sjerm, bare å prøve seg fram
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå