g4ndersen Skrevet Juni 23, 2007 Skrevet Juni 23, 2007 Hver gang jeg kjører og tar ned vinduene så kommer det en rar lukt inn i bilen. Jeg har skiftet bremseskiver og klosser. De første dagene etter var lukta minimal, men etterhvert har det blitt like ille. Etter å ha kjørt så kjenner jeg samme lukta når jeg åpner bagasjerommet også! Er det noe med bremsesystemet?
g4ndersen Skrevet Juni 23, 2007 Forfatter Skrevet Juni 23, 2007 Olja ser bra ut. Ingen lekkasje. Heller ingen lekkasje fra kjøleveska. Noen som vet?
dvil Skrevet Juni 23, 2007 Skrevet Juni 23, 2007 Kanskje bremsene ligger på? Blir felgene varme? Ruller bilen tungt?
g4ndersen Skrevet Juni 23, 2007 Forfatter Skrevet Juni 23, 2007 Bremsene ligger på? Er ikke helt sikker. Felgene blir ikke varme. Bilen rullet tungt før jeg skiftet skivene og klossene. Er ikke sikker om den ruller tungt nå, i såfall ikke merkbart.
ropa Skrevet Juni 23, 2007 Skrevet Juni 23, 2007 Du nevner at når du åpner vinduet, kan jo være noe med de elektriske vinduene? Om du har el da? Hvilken lukt er det, brent eller? Har du prøvd å sniffe deg rundt bilen å kjenne etter hvor det kan komme fra?
g4ndersen Skrevet Juni 23, 2007 Forfatter Skrevet Juni 23, 2007 Når jeg stopper lukter det rundt hele bilen. Umulig å spore. Hvorfor er det sånn lukt i bagasjerommet da? Kan det være av bremsene bak?
Bjørn 320 Skrevet Juni 23, 2007 Skrevet Juni 23, 2007 Køyr deg ein tur eit kvarters tid, roleg så du må bruke bremsene minst muleg. Når du stoppar så kjenn om nokon av bremseskivene føles varmare enn dei andre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå