Olav. Skrevet Juni 23, 2007 Skrevet Juni 23, 2007 får ikkje bilen eu-godkjent for nødblink ikkje funker.. har no kjøpt ny bryter å forsatt funker di ikkje. blinklys fungerer heilt fint, noen som har ein ide om ka så kan ver gale??
maurtin Skrevet Juni 23, 2007 Skrevet Juni 23, 2007 brudd på ledning fra bryter? eneste forklaring jeg kan komme med
Willersrud Skrevet Juni 23, 2007 Skrevet Juni 23, 2007 Er jo ikke bryteren til nødblinken som du hadde byttet, fordi om du tar ut den elller den ikke virker så virker ikke blinklys
Olav. Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Skrevet Juni 24, 2007 vist eg kortslutter di to ledningene å strømmledningen i sammen, som går inn til brytet så blinker nødlysene, s kan ikkje er brudd på ledningene heller:s noen som vett ka alle ledningene som komer opp til den bryteren går til, noen som har kopling skjema?
BMWtotti Skrevet Juni 24, 2007 Skrevet Juni 24, 2007 Skal i følge Haynes Manual for E36 gå fire ledninger dit: Vet ikke om det er likt på E30 men nevner det alike vell: 1. Brun=Jord 2. Blå/Grønn=Alle blinklysene 3. Grønn/Rød=Fra lysbryter (+) 4. Brun/Blå=Til Warning Light (indicator relay) Håper det hjelper!
Olav. Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Skrevet Juni 24, 2007 Skal i følge Haynes Manual for E36 gå fire ledninger dit:Vet ikke om det er likt på E30 men nevner det alike vell: 1. Brun=Jord 2. Blå/Grønn=Alle blinklysene 3. Grønn/Rød=Fra lysbryter (+) 4. Brun/Blå=Til Warning Light (indicator relay) Håper det hjelper! går tilsammen 8ledninger til den bryteren:s
BMWtotti Skrevet Juni 25, 2007 Skrevet Juni 25, 2007 Prøver en gang til: http://hosting.data.bg/bmw/BMW/E-Books/ ... ual%20(ETM)/ Gå på Wirings E36, last ned og åpne figur 7. Bryteren ligger nederst i venstre hjørne. Håper det hjelper.
Olav. Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Skrevet Juni 26, 2007 Prøver en gang til:http://hosting.data.bg/bmw/BMW/E-Books/ ... ual%20(ETM)/ Gå på Wirings E36, last ned og åpne figur 7. Bryteren ligger nederst i venstre hjørne. Håper det hjelper. eg har glømmt ein "liten" detalje, eg kjører e30
BMWtotti Skrevet Juni 27, 2007 Skrevet Juni 27, 2007 Prøver en gang til:http://hosting.data.bg/bmw/BMW/E-Books/ ... ual%20(ETM)/ Gå på Wirings E36, last ned og åpne figur 7. Bryteren ligger nederst i venstre hjørne. Håper det hjelper. eg har glømmt ein "liten" detalje, eg kjører e30 La merke til det, men på den figuren var det 8 ledninger inn til bryteren. Mulig det er likt. Figuren var over en eldre E36 (91-92 eller noe)
Olav. Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Skrevet Juni 29, 2007 Trur elektrisk feil må ver den vanskligeste feilen du kan ha på ein bil:s
Bjørn 320 Skrevet Juni 29, 2007 Skrevet Juni 29, 2007 Trur elektrisk feil må ver den vanskligeste feilen du kan ha på ein bil:s Kor mange typar har du, utenom elektrisk og mekanisk?
Glenno Skrevet Juni 29, 2007 Skrevet Juni 29, 2007 Er det ikke et reele som styrer intervallen på blink da? Bare en tanke.
Olav. Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Skrevet Juli 1, 2007 Er det ikke et reele som styrer intervallen på blink da? Bare en tanke. ¨Det funker fint de og! men har gjort meg ein avtale no, så får eu-godkjent bilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå