336mik Skrevet Juni 23, 2007 Skrevet Juni 23, 2007 Har i dag vært å sett på en 92`525ix touring med 228k på telleren. Bilen virker bra i understell,drivverk og motor(m50),men bremsene bak må byttes.Er også litt småfiks med lister,bakluke og noen interiør biter. Også kommer det som får meg til å tvile.Bilen er jævlig i lakken,med rust hull i venstere hjulbue bak,og en del overflaterust ellers,så den trenger absolutt ny lakk.Det positive med er at den har få bulker/karoseri skader. Hva er det verdt å gi for denne bilen? Alle svar mottas med takk. Mvh.
Glenno Skrevet Juni 23, 2007 Skrevet Juni 23, 2007 Prisen uten sett bilen men ut ifra din opplysning vil jeg kansje prøvd på rundt 40 000,-. Uansett er prisen du syntes er riktig gi for denne bilen som avgjør din tilfredshet.
Sir Hofstad Skrevet Juni 23, 2007 Skrevet Juni 23, 2007 Får deg 93 530 touring for 50k... Synes det er vanskelig å gi direkte prisantydning, blir jo et svar hva jeg ville gitt, og det er kanskje ikke relevant. Kanskje enklere å trekke fra hva det vil koste å få bilen i den stand du vil ha den fra det beløpet du ville gitt for den i en slik tilstand? Det jeg lurer på er hvordan mennesker som lar bilen bli slik har vedlikeholdt resten... Touringen min som så forsåvidt fin ut med kun et par striper i lakken, har til nå kostet meg 80-90K i deler,verksted osv, osv, og da har jeg enda ikke fikset stripene i lakken Den var gått mindre enn denne og hadde også nyere motor. Men som svar: max 30?
336mik Skrevet Juni 23, 2007 Forfatter Skrevet Juni 23, 2007 Oioioi..Den sto annonsert til 70k,men regner med at jeg kan få den til rundt 50. Spørs om jeg må sjekke markedet litt bedre,og se om det dukker opp noen som er litt billigere/bedre stand enn denne. Hvis noen vet om en e34 touring(hvite skilt),med minimum 2.5motor og manuell-gir(4x4 spiller ingen stor betydning),så si ifra.
Sir Hofstad Skrevet Juni 23, 2007 Skrevet Juni 23, 2007 Den 530IAT stod til 49.999,- og kunne registreres som personbil i juni. Har ikke fått svar fra selger enda, men fryktelig lyst på
336mik Skrevet Juni 23, 2007 Forfatter Skrevet Juni 23, 2007 Tror jeg så annonse av den et eller annet sted ja,men det er den forbanne A driten jeg ikke skal ha. 518 og 520 har ofte manuell,men det er jo ikke akkurat en bil for meg hvis jeg skulle ut å kjøre en tur alene,og få litt horn i panna.
Sir Hofstad Skrevet Juni 23, 2007 Skrevet Juni 23, 2007 Sendt forspørsel på hvilken kasse som stod i, kunne egentlig tenkt meg 5hp18 til 530 av en eller annen grunn. Aut med sportsfunksjon på min og synes den er rimelig kvikk til å være 2 liter .... Får ofte horn selv jeg, men har aut sperre på ca 120 da jeg får hjertebank
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå