Zenix Skrevet Juni 24, 2007 Skrevet Juni 24, 2007 OBS! Selges nå for 3600kr grunnet kjøpt av PS3. Selger min Xbox 360 Premium om prisen er riktig. Følger med en ekstra håndkontroll m/ kabel og DVD kontroll. Spillene som følger med er; Pro Evolution Soccer 6 Need For Speed: Carbon Table Tennis Call Of Duty 2 Perfect Dark Zero Fifa 06 Condemned Amped 3 Gears Of War Maskinen er lite brukt, og om jeg husker rett ble den kjøpt i februar i år. Både cover og platene er 100% strøkne, det samme med maskinen. Enjoy!
Zenix Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Skrevet Juni 25, 2007 Nei, dessverre Blir nødt til å selge alt samlet, ellers bruker jeg bare opp pengene for så å ikke ha råd til PS3
mAZE Skrevet Juni 25, 2007 Skrevet Juni 25, 2007 Selg spilla til dirtydicky, så har jeg muligens kjøper på selve xbox'n din. Om prisen ikke blir for høy.
-Anders- Skrevet Juni 26, 2007 Skrevet Juni 26, 2007 åssen spill er du intr i anders? nfsc, perfect dark og condemned isåfall..
D.C.V Skrevet Juni 30, 2007 Skrevet Juni 30, 2007 Driver å sparer til PS3 slik at jeg har den til GTA IV kommer i Oktober 100% Playstation fanatiker..
mAZE Skrevet Juni 30, 2007 Skrevet Juni 30, 2007 Driver å sparer til PS3 slik at jeg har den til GTA IV kommer i Oktober 100% Playstation fanatiker.. Ja for det er jo så mye bedre enn XBox360.... Skjønner ikke de som da faktisk går og betalter dobbelt så mye for en P3 som en Xbox360. Grafikken er helt den samme. Man betaler jo kun for Blu-Ray, og hvem trenger jo det???... Og uansett, ditt innlegg D.C.V hadde vel strengt tatt ingenting med annonnsen å gjøre? Samme som mitt faktisk.. Får si: BUMP da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå