Gå til innhold

Xbox 360 Premium m/ ekstra kontroll & 9 spill NY PRIS!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blu-Ray trenger vi :). Har ny tv med 1080p oppløsning, PS3 og skikklig surrond anlegg. Det eneste jeg kan si er at det er en helt ny verden å se film med Blu-Ray, det er faktisk helt fantastisk. Samme gjelder med "HD lyd formatet" DTS HD, helt rå lyd. Bare lyden sendes i i ca 5 Mb/s noe annet enn det Mp3 skvipet vi hører på til daglig som er alt fra 128kb/S og opp over til f.eks 320 eller høyere for den slagsskyld.

bump ;)

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Vell, nå har vell ikke det at jeg er fanatiker så mye med at PS3 overgår Xbox 360 så voldsomt, men omtrent alt annet :P Finnes vell flust av de som spør de samme spørsmålene til en BMW entusiast :)

Har mine grunner for å være PS entusiast så ;)

Skrevet
Driver å sparer til PS3 slik at jeg har den til GTA IV kommer i Oktober ;)

100% Playstation fanatiker..

Ja for det er jo så mye bedre enn XBox360.... Skjønner ikke de som da faktisk går og betalter dobbelt så mye for en P3 som en Xbox360. Grafikken er helt den samme. Man betaler jo kun for Blu-Ray, og hvem trenger jo det???...

Og uansett, ditt innlegg D.C.V hadde vel strengt tatt ingenting med annonnsen å gjøre? Samme som mitt faktisk..

Får si: BUMP da... :)

du har rett å slett ikke peil!

xbox 360 har vært på markede i over 2 år vis det ikke mer mer. ps3 har bedre grafikk og spille opplevelse! - er at det ikke er noe serlig spill ute enda! men slik var det jo med 360 og! og for de som ikke har fått det med seg så skal ps3 bli billigere!

men til topic har du solgt den ? mulig jeg kjøper hele shaiten vis du har en grei pris!

Skrevet

Ja for det er jo så mye bedre enn XBox360.... Skjønner ikke de som da faktisk går og betalter dobbelt så mye for en P3 som en Xbox360. Grafikken er helt den samme. Man betaler jo kun for Blu-Ray, og hvem trenger jo det???...

Og uansett, ditt innlegg D.C.V hadde vel strengt tatt ingenting med annonnsen å gjøre? Samme som mitt faktisk..

xbox 360 har vært på markede i over 2 år vis det ikke mer mer. ps3 har bedre grafikk og spille opplevelse! - er at det ikke er noe serlig spill ute enda! men slik var det jo med 360 og! og for de som ikke har fått det med seg så skal ps3 bli billigere!

men til topic har du solgt den ? mulig jeg kjøper hele shaiten vis du har en grei pris!

Grunnen til at jeg sier at grafikken er den samme er jo for at det har blitt testet ut. (P4 Norge). Og det som var bedre med P3 da var Blu-Ray, mens Xbox360'n hadde HD DVD(de nye modellene). Men mulig P4 har bedre grafikk den gangen den kommer. Men da har vel også Xbox kommet med ny konsoll.

Mulig grafikken på spillene blir bedre etterhvert, men slik det ser ut nå så er grafikken lik. (da i følge testeren på P4)

Skrevet

Grunnen til at jeg sier at grafikken er den samme er jo for at det har blitt testet ut. (P4 Norge). Og det som var bedre med P3 da var Blu-Ray, mens Xbox360'n hadde HD DVD(de nye modellene). Og HD DVD hadde vel samme kvalitet, men Blu-Ray hadde slått ann bedre. Men mulig Playstation4 har bedre grafikk den gangen den kommer. Men da har vel også Xbox kommet med ny konsoll.

Mulig grafikken på spillene blir bedre etterhvert, men slik det ser ut nå så er grafikken lik. (da i følge testeren på P4)

• 1 month later...
Skrevet

Du er for "dyr" rett og slett! Jeg kjøpte Premium utgaven av Xbox 360 med HD DVD og 10 spill for 3800,- Kjøpte også PS3 med 2 kontrollere, 2 spill og fjernkontroll for 4500,- :!:

Skrevet
Du er for "dyr" rett og slett! Jeg kjøpte Premium utgaven av Xbox 360 med HD DVD og 10 spill for 3800,- Kjøpte også PS3 med 2 kontrollere, 2 spill og fjernkontroll for 4500,- :!:

Hvor fikk du PS3 til den prisen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...