einan Skrevet Juni 25, 2007 Share Skrevet Juni 25, 2007 vurderer å selge gobilen. 2000 mod 323 ia. steptronic, stor navi, sportsseter i skinn, glasstakluke. M tech 1, multifunksjonsratt, nye 19" hartge replika, gode vinterdekk m/pigg, + 18" sommerfelger med sommerdekk. tonede ruter, el rullegardin bak, klima, kjørekomputer, cruise control, lyspakke, justerbart understell. led facelift baklykter. avtakbart hengerfeste km stand 128000 bilen er veldig godt holdt. 3 eigerer med meg. 1. eiger - eldre ektepar i tyskland 2. eiger - formann i BMW ccn i sogn og fjordane (som importerte bilen) 3. eiger - meg sjå link for bilder: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=3 ... 23&start=0 prisantydning 230000,- ring for meir info: 41750688 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juni 25, 2007 Share Skrevet Juni 25, 2007 Gjør sånn jeg, så slipper alle og klikke seg inn på bildene! UPDATE: endra til de nye! beklager at jeg tok de gamle først trådstarter, så ikke at du hadde nye bilder på siste siden i tråden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einan Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2007 takker for d:) men det er de gamle bildene.. kunne du lagt inn dei nye og? på siste side i linken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einan Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2007 ingen som vil han ein pen e46? har også alle orginale deler.. 18" sommerfelger (m slitte dekk) m-tech understell, orginale baklyktene og orginal cd-spilleren med div tilbehør...( er bygd om til orginal navi 16:9 med MK4) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg