M3-Bruland Skrevet Juni 25, 2007 Share Skrevet Juni 25, 2007 Må nok selge drømmebilen min til fordel for (altfor dyr) leilighet... http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... LXbj482968 Dersom du er interissert ta kontakt på tlf: 92 44 85 22 eller på mail: bjarte@bruland.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juni 25, 2007 Share Skrevet Juni 25, 2007 Usj, da blir det ikke noe Våler-tur på deg da... Ble veldig pent med CSL-felgene. Overfører frakt-pengene strax btw. Lykke til med salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3-Bruland Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2007 Hehe.. Takk for det! Blir nok dårlig med vålertur ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 25, 2007 Share Skrevet Juni 25, 2007 Regner med leiligheten er fin i det minste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grasatfahrer Skrevet Juni 26, 2007 Share Skrevet Juni 26, 2007 Denne bilen kan jeg ikke si at jeg har sett i Førde !? Pen bil . Er dette samme Bruland som kjørte sølvgrå WRX for noen år siden ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Juni 26, 2007 Share Skrevet Juni 26, 2007 Vanvittig pen bil! Får håpe den blir tatt vare på i fremtiden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3-Bruland Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2007 Denne bilen kan jeg ikke si at jeg har sett i Førde !? Pen bil . Er dette samme Bruland som kjørte sølvgrå WRX for noen år siden ? Jepp, det stemmer nok det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Dette er eit topp eksemplar! Godt påpassa og strøkent eksemplar av M3:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3-Bruland Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2007 Takk for fine kommentarer! Har nå priset bilen ned til kr 599 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 WRX'en var det jeg som kjøpte. Steike hvor fin denne M3en din var Bruland! Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3-Bruland Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2007 WRX'en var det jeg som kjøpte.Steike hvor fin denne M3en din var Bruland! Lykke til med salget! Takk for det! Du får kjøpe denne og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 Fyyy F så fin bil :D Drømmebil deluxe dette ja men pengene strekker nok ikke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 WRX'en var det jeg som kjøpte.Steike hvor fin denne M3en din var Bruland! Lykke til med salget! Takk for det! Du får kjøpe denne og. Sorry! Out of cash! hehe... Elllers så hadde jeg nok kjøpt denne også. Men nå har jeg WRX og en S-Turbo og WRX blir nok solgt snart. Så blir det en 7 serie på meg kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3-Bruland Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2007 Ok. Hørest bra ut Thunder! Bilen er nå priset ned til kr 589 000,- Er også mulighet for innbytte i billigere bil. Ta kontakt på tlf / mail. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3-Bruland Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2007 Nå ser det ut til at bilen er solgt. Tar inbytte i en 00mod. 320ci. Det blir nok kjedelig frammover.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg