Anderslien Skrevet Juni 26, 2007 Share Skrevet Juni 26, 2007 Jeg har hatt en eksoslekkasje en liten stund. Den drev å gikk i nødprogram av og til, men da kunne jeg slå av og på bilen, så fungerte alt fint igjen. Jeg sveiste igjen nettopp denne eksoslekkasjen, og da har den ikke gått i nødprogram på en stund, men nå hørte jeg at det har gått opp litt igjen, så jeg må gå over og sveise litt til. Den gikk da i nødprogram i dag, og nå har jeg ventet 2t30min og den står fortsatt i den nå når jeg skulle starte bilen. Kan dette fortsatt være eksoslekkasjen? Eller noe annet? Har nettopp kjøpt diagnoseutstyr, men det fungerer dårlig. Får bare opp: the module does not respond, så får ikke tatt diagnosetest utenom å dra på verksted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 26, 2007 Share Skrevet Juni 26, 2007 Prøv og koble av batteriet en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2007 Prøv og koble av batteriet en stund. Kan jo prøve og se om det hjelper ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2007 Gikk ut av nødprogram etter jeg tok av og på batteripolen. Skal tette eksosen igjen, og se om den ikke går i nødprogram lengre da. Men det står brake linings i displayet. At det er noe galt med bremserørene altså. Har sjekket, og alt ser fint ut og den minker ikke bremsevæske. Hva kan det være da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Juni 26, 2007 Share Skrevet Juni 26, 2007 Automatkassa som har gått i nødprogram eller? Kva har det med ein eksoslekkasje å gjere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 26, 2007 Share Skrevet Juni 26, 2007 Gikk ut av nødprogram etter jeg tok av og på batteripolen. Skal tette eksosen igjen, og se om den ikke går i nødprogram lengre da. Men det står brake linings i displayet. At det er noe galt med bremserørene altså. Har sjekket, og alt ser fint ut og den minker ikke bremsevæske. Hva kan det være da? Ække det slitasje varsling da? Deilig med en uten computer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 26, 2007 Share Skrevet Juni 26, 2007 Har nettopp kjøpt diagnoseutstyr, men det fungerer dårlig. Får bare opp: the module does not respond, så får ikke tatt diagnosetest utenom å dra på verksted Det er ikke så mange moduler du får lest av på en E34, men er du sikker på du har hatt tenningen i korrekt steg når du har prøvd å lese av? Normalt får jeg opp info på 2-3 av modulene Carsoft har på E34, og module does not respond på alle de andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2007 Har nettopp kjøpt diagnoseutstyr, men det fungerer dårlig. Får bare opp: the module does not respond, så får ikke tatt diagnosetest utenom å dra på verksted Det er ikke så mange moduler du får lest av på en E34, men er du sikker på du har hatt tenningen i korrekt steg når du har prøvd å lese av? Normalt får jeg opp info på 2-3 av modulene Carsoft har på E34, og module does not respond på alle de andre. Ja, har hatt den i hakk to. Altså, rett før du starter bilen med tenninga. Jeg fikk opp airbag og en til. Kom opp at jeg måtte bytte masse releer i alle elektriske vinduer, men de fungerer jo, så det er jo feil. Fikk heller ikke resetta denne. Så det går ikke ann å lese av resten av modulene på E34 med carsoft? Tok den på pappa sin E36 og da leste den av nesten alle skjønner du... Bjørn 320 InnleggSkrevet: Tir Jun 26, 2007 20:23 Tittel: Automatkassa som har gått i nødprogram eller? Kva har det med ein eksoslekkasje å gjere? Confused Jepp, den har det. Jo, TPS (gassjeldindikator),LMM, osv kan forårsake at ECU kjører kasse i nødprogram. Det er så mye elektronikk til og med på disse gamle bilene. Tenk hvor mye det er på de nyeste bmw'ene? Uff, skrekk og gru når de blir gamle, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå