Gå til innhold

Billig diff til e30 ønskes

Kobar
 Share

Anbefalte innlegg

da skal jeg få dratt på posten og hørt om pris på frakt. jeg har aldri prøvd diffen sjøl, jeg fikk den med da jeg kjøpte min. men jeg regner med at den er i orden siden forrige eier tok seg bryet å ta vare på den og sende den med meg. han brukte den på sin bil som han demonterte etterhvert.. skal få dratt på posten og sjekka så fort jeg kan.. i dag eller i morgen. hva veier en slik diff tro??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bmwhans: det blir ikke noe med han andre fyren jeg skulle kjpe diff av, han får ikke skrudd den av bilen, men vil du være snill og sende denne diffen så fort som overhodet mulig? jeg MÅ ha den montert på bilen en stund før den 12 juli, jeg har planer om å kjøre denne bilen til rudskogen, så jeg må få på diffen, og sjekke om noe annet på byttes i tillegg.. drivaksler eller noe, får det klinker og klunker og er enormt mye slark i drivlinja at det er helt fælt å kjøre bilen fortia.

viss jeg kommer kjørende på 4gir i f.eks 70km/t og kommer opp i rævva på en bil foran meg, og jeg må liksom bare "renne" uten å gi gass, så må jeg inn med clutchen, viss ikke klunker den og hopper framover. gamle klokka er full av olje på undersiden, og det ligger igjen en dam med olje i garasjen vær morgen jeg drar på jobb! så det kan ikke være mange dråper med olje igjen oppi den klokka.

og tørr definitivt ikke kjøre 100mil med den diffen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner skjønner. jeg har aldri prøvd diffen så jeg vet ikke hvordan den er. men forrige eier hadde jo ikke giddi å ta vare på den hvis den var ødelagt hvis du skjønner! jeg må bare finne en veldig lur måte å pakke den inn på. litt vanskelig å sende den når den veier så mye.. men gi meg adressen du så har jeg den. men da må du sette inn penger til meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...