stialu2 Skrevet Juni 26, 2007 Skrevet Juni 26, 2007 Har en slags hylende/ule lyd som jeg tror kommer fra girkassa. Høres best mellom 1500 og 2500 omdreininger. Lyden kommer i alle gir. Hører kun lyden når bilen blir litt belastet feks. i en oppoverbakke eller ved akselrasjon. Ved kjøring på flat vei og med lite gass er lyden borte. Hva kan dette være??????
Ballder Skrevet Juni 26, 2007 Skrevet Juni 26, 2007 Kan vær ulyd i diffen du hører da. Lyden forandrer seg ikke når den girer eller?
stialu2 Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Skrevet Juni 26, 2007 Forandrer seg ikke når den girer nei. Men lyden er også der hvis jeg setter den i Drive og bremser og gir gass samtidig. Kan jo ikke være diffen da....
Ballder Skrevet Juni 26, 2007 Skrevet Juni 26, 2007 Forandrer seg ikke når den girer nei. Men lyden er også der hvis jeg setter den i Drive og bremser og gir gass samtidig.Kan jo ikke være diffen da.... Nei. står du still og får lyden, så er det nok ikke den nei. Da er den skikkelig dårlig i såfall. Da er jeg grønn jeg.. Har du fått noen til og springe rundt og høre etter hvor lyden kommer fra da? Opp med panser også. Sjekk oljenivå. Bytt olje/filter. Må nesten bare prøve liksom.
stialu2 Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Skrevet Juni 26, 2007 Har hørt i motorrummet men der kan jeg faktisk ikke høre noe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå