marararius Skrevet Juni 26, 2007 Skrevet Juni 26, 2007 Hei I dag fikk jeg nye pærer til tåkelyktene mine.. Sånn xenon look eller noe.. Tenkte jeg kunne prøve de Har hatt lyktene ute, og når jeg skulle prøve de nye pærene lyste de ikke, men park lyset lyser.. Det funket ikke med de gamle pærene heller.. Noen som vet hva det kan være? Sikring?
Ballder Skrevet Juni 27, 2007 Skrevet Juni 27, 2007 Muligens et rele eller bryteren. Men sikring er første sjekkpunkt. Hadde en cab der jeg slo av tåkelys med bryter, og da kom det sjeldent igjen før bilen hadde stått litt. Prøvde aldri og finne ut av det, men ville tro det var bryter/rele som var feil der.
marararius Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Skrevet Juni 27, 2007 Vet du hvem nummer det er på sikringen? Og hvordan sjekker jeg sånn rele? Jeg har egen bryter til tåkelysa inni bilen, men den er jo trykt inn, så de skal lyse..
BMWtotti Skrevet Juni 27, 2007 Skrevet Juni 27, 2007 Sikring 22 er felles for tåkelys forrann og bak. Sikring 17 var bak og sikring 15 var forrann. Av en merklig grunn satt det ikke noen sikring på nr 15 i min men tåkelysene lyste alikevell. Så i ditt tilfelle skal det være sikring 22 og eventuelt sikring 15. PS Er vel ikke alle bilen som tåkelys fungerer i kombinasjon med parklys. Har du prøvd om de lyser i kombinasjon med vanlige kjørelys?
marararius Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Skrevet Juni 27, 2007 Det har fungert med parklys tidligere da, men stikker ut å prøver litt
marararius Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Skrevet Juni 27, 2007 Nå funker det! Men, jeg har ikke den ene koblingen til bak tåkelyset, den mellom pæra, og den ledningen i bilen lissom. Går det ann å koble uten den, eller får jeg kjøpt bare en sånn ny?
BMWtotti Skrevet Juni 27, 2007 Skrevet Juni 27, 2007 Nå funker det! Men, jeg har ikke den ene koblingen til bak tåkelyset, den mellom pæra, og den ledningen i bilen lissom. Går det ann å koble uten den, eller får jeg kjøpt bare en sånn ny? Så bra Er sikkert bare en hurtigkobling så det går sikkert ann å koble utenom, kan ikke være så mange ledningene.
marararius Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Skrevet Juni 27, 2007 Nei, det er 2 ledninger.. Men om jeg ikke har den koblingen, så får jeg det jo ikke tett bak ved pæra.. Hmm.. Får lete som en gud!
BMWtotti Skrevet Juni 27, 2007 Skrevet Juni 27, 2007 Nei, det er 2 ledninger.. Men om jeg ikke har den koblingen, så får jeg det jo ikke tett bak ved pæra.. Hmm.. Får lete som en gud! Så sant, så sant! Det finnes sikkert, lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå