Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hele bakstillinga er annerledes,hadde min på verksted nylig for å bytte traversforinger og det var visst en dritjobb med cab :?

plokka bakstillinga mi fra en 325 coupe og satte på en cab. så ingen forskjelll...

Skrevet

vil tro de passer toppers! byttet på en cab en gang kan ikke si jeg så noe forkskjell fra coupe \sedan

Skrevet

Vil tru det er strivere fjører til cab'en, siden den er noe tyngere pga. kanaler og andre ting som stiver opp bilen er laget i kraftigere materiale enn i en tilsvarende bil "med tak".

Så bilen blir (kanskje) noe lavere og mykere med de fjørene du har kjøpt, enn det den ville blitt med fjører beregnet på cab.

Er ikke fjørene beregnet på bilen din, vil du få problemer med å få det godkjent... Ikke-godkjente fjører er 2-er feil på eu-kontroll...

Husk at du også må ha med papirer på at du har hatt 4-hjulskontroll etter at du byttet fjører, når du skal godkjenne senkesettet.

Skrevet

jeg har ikke cab. jeg har fått tilbud om noen fjører som sitter på cab.. ingen som kan si sikkert eller? bare spekuleringer her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...