Gjest Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 Topicen sier vel alt her.. Om jeg kjører forbi koed.. er de behjelplige med montering å slikt? Noen som peiler om de har noen som kan lakkere også? montering av styling? Skal nedover til danmark så hadde vært knall å pimpa bilen litt.. tenker da på m5 styling til e39 523 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 Hvis du ringe dem, og bestiller time....så går sikkert det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 Kan ordne lakkering ja Men si fra igod tid med tanke på lakkering og verkstedtime Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 Låner dennethreaden litt jeg Er det noen som vet om Koed skal ha "sommer lukket"? Jeg skal en tur nedover i Juli. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Låner dennethreaden litt jegEr det noen som vet om Koed skal ha "sommer lukket"? Jeg skal en tur nedover i Juli. Ja, det er dessverre helt lukket her i uke 29 og 30. Altså både NO og DK-avdelingen. Siste dag før ferien er altså fredag 13. juli, og første etter blir mandag 30. juli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Hmm... jeg kan være der nede ca torsdag og fredag i neste uke.. Kan dere gjøre mirakler med bilen min på den tiden:p? Tenkte på; Nye felger, samt en firhjulskontroll med spissing... Kjøpe fangere, montere og lakkere rekker jeg ikke.. regner med det er kø der nede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå