bg320 Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 Er det noen her som vet om hvor jeg kan få tak i en adapter som passer i ISO plugg og har bmw plugg i andre enden? Ska sette original BMW spiller i bilen, og nå er det bare ISO kontakt i den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 Hvis det er ISO i den nå, så skal du prøve å trekke ut litt mere av kabelen, så finner du nok BMW kontakten litt lenger inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bg320 Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2007 Har trekkt, men det ser ut for at dei har kutta av den gamle... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Du kan ringe Bilradiospesialisten i Sandnes å høre 51961070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bg320 Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2007 Ok! Takk for svar Men det kan var eg fant det eg trengte på ebay http://cgi.ebay.co.uk/Connector-for-rad ... dZViewItem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå