E36-M-Tech cab Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 Selger herved min 96 mod cab pga familieforøkelse og kjøp av stasjonsvogn. km stand: 108500km. Orginal M-Tech fra fabrikk, med enkelte hærlige interiørdetaljer som du ikke finner på andre cab"er. Bilen er svært godt holdt med komplett servicehefte,er kun sommerkjørt og lagret i garasje vinterstid.Skinninteriøret er strøkent, og jevnlig behandlet med skinnpleieprodukt. Hel og pen bil som vekker oppsikt:) Helt nye 18" sommerfelger med nye dekk, kjørt 100 mil. Bilen kommer rett fra service. Bilen er senket, men orginal fjærer følger med. Orginal lakk, teknoviolett pearlcolour, gir en spesiell flott glans i solskinn.Org. 16" felger med slitte sommerdekk følger med. Windshot følger også med.Ring for info!Bilen selges nå for 139000kr, dette er frem til 5 juli, da den går til innbytte hos forhandler for samme pris.!!!Heftelser blir slettet ved salg. Flere detaljer finner du på linken under http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1546619 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 Meget pen! Hadde den vært til salgs litt seinere hadde jeg vært interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-M-Tech cab Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2007 bilen er jo til salgs til den er solgt, ingen som vet hvor lang tid det tar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-M-Tech cab Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2007 NY PRIS!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Er det stor komputer og dig.klima på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-M-Tech cab Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2007 nei, ingen av delene, men der er åpent tak så ikke behov for klima da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 nei, ingen av delene, men der er åpent tak så ikke behov for klima da... Ok. Det er vel en smaksak..Er det 25+ men regn er det fint med klima Bilen ser veldig fin ut og kunne egentlig tenke meg en e36 cab igjen..tenke tenke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Damn. Hadde du lagt ut denne for 1.5mnd siden før jeg fant bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 bilen er jo til salgs til den er solgt, ingen som vet hvor lang tid det tar! Sant så sant Men regner med den blir solgt innen jeg har mulighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-M-Tech cab Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2007 ingen interessert????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 Er det noen feil/mangler på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-M-Tech cab Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2007 Ingen feil, har akkurat vært på service. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-M-Tech cab Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2007 Bilen er nå solgt, ønsker nye eieren lykke til med bilholdet!!Du får ta godt vare på den, og lag en tråd angående bilen, slik jeg får sett den igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg