Kobar Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 Er noen slags klips som jeg skal bruke til å holde fram- og bakfanger på plass. har dem fra før, men di gamle er rustne og ikke særlig pene. dem fulgte med stylingen, så hvor får jeg kjøpt nye? bilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 er ikke det der egentlig panserlåser? fåes kjøpt på biltema etc... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2007 er vell en form for panserlås ja, men di som selges på biltema, er di rustfrie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Biltema sine er vel lysblåe og i aluminium. Tror de er litt større enn den på bilde også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 hvem fester styling med slikt? beklager men det var ikke spes pent, dog lett å demontere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2007 iogmed at det er ferdig tillagt hull og slikt i stylinga velger jeg å gå for denne løsningen. enkelt og greit. jeg synes det er litt tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e39530dt Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 disse får du kjøpt i mange forskjellige farger, former og størelser... biltema,bilextra,torshov,mekonomen+ mange andre steder... rundt 200kr for to stk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nygaard Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 skal du bruke di til og feste fangern på siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2007 enten på siden, eller 2 stk i front. så en svensk svart e30 med 2stk i front, var drit kult. men mest praktisk å ha dem på siden tror jeg. så er nok det jeg går for i og med at det er ferdig tilpasset hull og slikt. men fangerene blir jo selvsagt festet med mer enn bare disse klippsa altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 holder nok å ha en sånn pansterlås splint sak på hver side, fangeren ligger jo å hviler på stål fangern innafår så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2007 holder nok å ha en sånn pansterlås splint sak på hver side, fangeren ligger jo å hviler på stål fangern innafår så skal ikke ha stålfangeren dr... og dessuten MÅ den festes mer, viss ikke er det jo altfor lett å stjele stylinga! er så mye sjuke folk nå etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 er det ikke like lett for f.eks østeuropeere å stjele de, som det er for deg å ta de av og på? veldig mange østeuropeere her til lands nå vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Sett i noen skruer opp i skjærmene også litt være å stjele... fattern fikk stjælt begge xenon lysene på bilen.. At man ikke kan få ha ting i fre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Bare sett disse 2 festene på siden, da tenker de som skal stjele dn, Hmm. dette blir jammen lett. Så tar du faen meg å skrur 10 skruer fast bak skiltet forran,heheh, dagens plan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå