berttheman Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 Hei. Skiftet ifra orginal lys til angeleyes på bilen min idag. Men når alt var montert og jeg følte meg ferdig kom d plutselig opp den "bilen" i instrumentpanelet med 2 røde lys i frammkant av "bilen". Så det jeg lurer på er om det er noen so vet eller har en formeinig om hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mainn Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 Må vel få programmert hjernen, slik at den skjønner hvilke type lys du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berttheman Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2007 Hvordan gjør man d da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 Er vel led pærer i di AE du har da. Må vel loddes på noen motstander for og og simulere motstanden i vanlige pærer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mainn Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 BMW-verksted kan ordne det. Vet ikke om du får gjort det med disse pc-baserte diagnosetesterne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berttheman Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2007 Viss en må lodde. er det noen som vet hvor og sann? får håpe det er nok me dignoseprogramm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå