325m24v Skrevet Juni 27, 2007 Skrevet Juni 27, 2007 er det høy ohms dyser eller lav ohms dyser som sitter i 325 24v 92 mod å er det noen som vet hvor mye di leverer i cl.
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Juni 28, 2007 Skrevet Juni 28, 2007 er høy ohm leverer rundt 170cc husker ikke helt eksakt men små er de iallefall.
Galskap Skrevet Juni 28, 2007 Skrevet Juni 28, 2007 får man ut mye mer hk av å sette på stOOre dyser?
325m24v Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Skrevet Juni 28, 2007 det er klart.jo større jo bedre. jeg har jo en orginal 325i.. som skal oppgraderes med turbo i nermeste framtid.. spekulerer da på hvilken bil jeg skal ta dyser i fra.. trenger ikke noe vålsome greier.. skal ikke ha bensin til mere en 300-350 hk.. derfor ville jeg vite ca mengde og ohm på orginal har planer om å kjøre med orginal sprutet med muligens en turbo chip nå i første omgang skulle ha haddt noen dyser som har har cirka 250-300cc. med et lavere grunntryk med en progresiv bensin reg skulle jeg klart å få ok mengde ved tomgang.. eller tar jeg feil nå.. pøs på med ideer,teorier,og gjerne utprøvde oppsett for m50b25 med turbo.. med eller uten data sprut
Gjest Skrevet Juni 29, 2007 Skrevet Juni 29, 2007 Dysene fra M3 3.0ltr og M5 3.6ltr er på 340cc De bruker jeg på min M20B25 Turbo Fungerer greitt med en progr bensintrykksreg. Mvh
325m24v Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Skrevet Juni 29, 2007 Dysene fra M3 3.0ltr og M5 3.6ltr er på 340ccDe bruker jeg på min M20B25 Turbo Fungerer greitt med en progr bensintrykksreg. Mvh hvor mye laddetrykk kjører du med da hvor mye bensin trykk orginal innmat i motor
Gjest Skrevet Juni 29, 2007 Skrevet Juni 29, 2007 Kjører 0.8-0.9 bar ladetrykk. Ca 2 bar's grunntrykk på bensin. Kjører med 1:1.4 Btr Standard M20B25 88+ med 8.8:1 i komp.
Riefarn Skrevet Juni 29, 2007 Skrevet Juni 29, 2007 er det noe forskjell på dysene i M50B20 og M50B25? om man f.eks skal ta ut 250hk bør man ha dyser over 250cc?
bmwm50turbo Skrevet Juni 29, 2007 Skrevet Juni 29, 2007 opel calibra turbo dyser???de er høy ohm. pluss at de leverer vel 204hk på en firer. det blir jo ca 306hk med 6dyser vel og merke viss bmw og opel bruker samme åpningstid på dysene. sånn ca i allefall, helt likt er det jo ikke men men.
bmwm50turbo Skrevet Juni 29, 2007 Skrevet Juni 29, 2007 dysene fra calibra passer rett i orig bmw fuel rail på stikk og alt. bolt on for og kalle det det.
Azeton Skrevet Juni 30, 2007 Skrevet Juni 30, 2007 Orginal dysene er på 154 eller 164cc husker ikke helt. og de er vel på rundt 12-13ohm. Beregn ca 1cc per hk, så legger du til en sikkerhets margin på noen og 40cc til:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå